Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten skal leie leilighet i en storby fra juli/august. Siden dette er midt i studentrushet vil da da være lurest av oss å legge ut en ønskes leid annonse selv eller er det beste å bare søke på leiligheter til utleie etterhvert som de dukker opp. Hva er deres erfaringer? Ønsker svar både fra dere som leier og leier ut :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville satset på å komme i hus i juli, for de fleste studenter ønsker ikke bolig før skolen begynner i august. Ville derfor lagt inn ønsker leid annonse og samtidig se på hva som var ledig underveis

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Ja takk begge deler. Det skader jo ikke å følge med på ledige leiligheter samtidig som man legger ut annonse selv, det gir bare større muligheter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å følge med på "ønskes leid", så legg ut der iallefall :)

Hilsen potensiell utleier.

Skrevet

Jeg har selv vært ute etter leilighet rett før høstens skolestart, og det er ikke mye moro kan man si... Jeg vil anbefale å egentlig bare få tak i noe før "rushet"

Akkurat nå skal vi faktisk selv leie ut, og jeg går ikke inn og sjekker om folk er ute etter leilighet, da jeg uansett får så mange henvendelser at det ikke er vits. Så jeg hadde søkt :)

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå skal vi faktisk selv leie ut, og jeg går ikke inn og sjekker om folk er ute etter leilighet, da jeg uansett får så mange henvendelser at det ikke er vits. Så jeg hadde søkt :)

Jeg tenkte på om det kanskje er mange utleiere som ikke legger ut annonse selv, men bare ser etter potensielle leietagere under Ønskes leid.

Takk for svar alle. Da tror jeg det blir til at vi legger ut en egen annonse også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...