Gå til innhold

Ansikter i bakgrunn på bilde.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ingenting de, men om du ser noe så kan det sikkert være at det går/står/har vært folk der og at det evnt har blitt litt visket ut pga kamerainnstillinger/lys/bevegelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingenting de, men om du ser noe så kan det sikkert være at det går/står/har vært folk der og at det evnt har blitt litt visket ut pga kamerainnstillinger/lys/bevegelser

Eller at man har en mer velutviklet tendens til pareidolia enn de fleste, og ser ansikter over alt. Jeg kunne ikke se noe annet enn noe damp eller røyk som ble belyst.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Eller at man har en mer velutviklet tendens til pareidolia enn de fleste, og ser ansikter over alt. Jeg kunne ikke se noe annet enn noe damp eller røyk som ble belyst.

Hva er velutviklet tendens til pareidolia? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser alt mulig. Jeg har blant annet et dødningehode i flisene på badet. Og en elefant i malingen på en vegg.

Men noe ansikt mellom vogntogene, det ser jeg derimot ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anser meg selv som en person med ganske god fantasi, men jeg har overhodet ikke sjans til å se noe som helst..:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

jeg ser 4 + kroppen til den ene. han/hun sitter. er uansett en naturlig forklaring, men om man ser nøye under den dørtingen mellom vognene så kan man se den som sitter. er ikke noe farlig :)

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser dem jeg også, AB. Jeg har også lest nok om (og opplevd selv) pareidolia, til å vite at det er det det er. Slike ansikt blir lettere å se jo mer uklart og "pikselert" et bilde er. Det er en grunn for at det alltid er i slike tvetydige bilder man ser ansikter - man ser aldri ansikter i helt klare bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel, du skal ha skryt for artig observasjon og gode øyne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser et ansikt mellom vogntogene som lyser opp i mørket. Og jeg ser et ansikt på det bakerste vinduet på bilen, på det vinduet der mannen holder oppe en gul hanske.

Men er det noen som ser:

-de to blå flekkene/øynene på veggen på vogntoget rett under EN på SCHENKER?

-og ser dere de blå og lilla fargene på bilen?

-og sist, ser dere den mørke skikkelsen, med det utydelige ansiktet, som står ved førersiden av bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp jeg ser det. Og det som var ganske så irriterende var at hver gang jeg skal se bare røyk nå, så ser jeg ansiktene istedet.

Endret av UnderCover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser et ansikt mellom vogntogene som lyser opp i mørket. Og jeg ser et ansikt på det bakerste vinduet på bilen, på det vinduet der mannen holder oppe en gul hanske.

Men er det noen som ser:

-de to blå flekkene/øynene på veggen på vogntoget rett under EN på SCHENKER?

-og ser dere de blå og lilla fargene på bilen?

-og sist, ser dere den mørke skikkelsen, med det utydelige ansiktet, som står ved førersiden av bilen?

Flekkene på hengeren + den blå/lilla fargen på vraket tror jeg er refleksjoner fra blålysene på brannbilen. Klarer ikke se skikkelsen ved bilen, men ser derimot tre ansikter mellom hengeren.. *Grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Kalia

Dere tror ikke bare det er hjernene deres som setter sammen pixlene i bildet til gjenkjennbare ting.. og nå som trådstarter har nevnt ansikter blir pixlene slik? :filer:

Med litt fantasi så kan man da lett se mønster i alt :) Hvis jeg for eksempel stirrer på et tre og ser etter en elefant, kan hjernen min fokusere på de grenene som da vil markere formen til elefanten... er ikke noe mer hokus pokus enn det.

Endret av Lolita-
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser et ansikt mellom vogntogene som lyser opp i mørket. Og jeg ser et ansikt på det bakerste vinduet på bilen, på det vinduet der mannen holder oppe en gul hanske.

Men er det noen som ser:

-de to blå flekkene/øynene på veggen på vogntoget rett under EN på SCHENKER?

Ja

-og ser dere de blå og lilla fargene på bilen?

Ja

-og sist, ser dere den mørke skikkelsen, med det utydelige ansiktet, som står ved førersiden av bilen?

Nei

Det blå er nok gjenskinn fra en utrykningsbil ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen bruke paint å markere rundt ansiktene? Jeg er vanligvis flink til å se slike ting, men her ser jeg ingen ting! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...