Gå til innhold

MMS og Samsung/Android

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei av trøbbel med min helt nye telefon (samsung galaxy y) at jeg lurer på om jeg skal køpe en gammeldags tastetelefon igjen. Problemet er MMS. Jeg får verken sendt eller mottatt. Og jeg har snakket med kundetelefonen hos one call, oppdatert apn-kodene og alt som de sier. Har på pakkedata selv om jeg er livredd for å få høy regning.

Jeg pleier å få varsel om at en mms har kommet. Dette varselet kommer som regel ca en dag etter at mmsen er sendt. Og når jeg prøver å åpne, står det 'laster ned...' men ingentng skjer. Er så slitsomt å måtte forklare til venninner og familie et døgn etter at de har sendt meg en mms, at jeg ikke kan åpne den. Og jeg som har ny telefon og greier...

Virker som MMS er et stort problem for android- telefoner, når jeg søker på nett. Veldig kjipt å måtte kjøpe en ny telefon med en gang, men denne situasjonen er heller ikke holdbar.

Noen her inne som har en mirakelløsning? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta å ring kundeservice hos samsung norge.

I mellomtiden de fleste har mail på mobilen. Bildene blir større og bedre og er minst like lett. Evig ned tekst kan du også skrive.

Skrevet

Er meg som er ab over. Trykket feil. Har samsung selv og funker bra. Så en tlf til samsung kundeservie funker kanskhe det. Funner nok den infoen du trenger på samsung sin side.

AnonymBruker
Skrevet

Er meg som er ab over. Trykket feil. Har samsung selv og funker bra. Så en tlf til samsung kundeservie funker kanskhe det. Funner nok den infoen du trenger på samsung sin side.

Takk for det, skal prøve samsung kundeservice! Har hittil kontaktet one call og elkjøp, hvor jeg kjøpte telefonen, sikkert like greit å gå direkte til samsung :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...