Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

har ikkje prøvd han, det eneste som hindrer meg er å bestille fra internett. Men denne er sikkert den mest brukte mot gulskjær. Har selv brukt Lee Stafford sin fra Vita og Bjørn Axen sin fra Vita. BA er skikkelig bra, 185 kr, men verdt det.

Loreals er nok også verdt det, hørt mye bra om den og jeg har googlet meg i hjel på det der :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt den og er veldig fornøyd.

• Liker 1
Skrevet

Hvor er det billigst å kjøpe den? Glemte å ta med det i åpningsinnlegget.

Skrevet

Har ikke testet den nei. Men kan anbefale fudge sin lillashampo. Den er super! Koster 199,- på frisørsalong iallefal =)

Skrevet

Uff, har ikke råd til shampo som koster 200kr. :gjeiper: Shampoen og balsamen kan tilsammen koste 200kr, men det er vel maks. Fattig!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte min på feelunique.

Skrevet

Har den, og den funker veldig bra mot gulskjær! Den er blå i fargen, og demper derfor orange veldig godt også.

Men, jeg syns den er hard mot håret. Den inneholder nok mye SLS. Og jeg syns håret føles fett ganske fort etter å ha brukt den. Men søså trenger man ikke bruke den ofte da.

Jeg bruker å vanne den ut med vann før jeg masserer den inn, eller så bruker jeg en sprayflaske og sprayer håret blått, og beretter masserer hodebunnen og skyller ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...