Gå til innhold

Til dere jenter! Hvordan gi henne orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler jeg har prøvd alle verdens måter, men har enda ikke klart å gi jenta mi orgasme. Noen som har noen gode tips? Håper dette blir tatt seriøst da det faktisk begynner å bli litt frustrerende for meg. Føler liksom at jeg ikke er god nok icon_frown.gif

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Slapp av, ta dere god tid og få henne til å føle seg avslappet.

Fokuser fysisk på klitoris og de ytterste centimeterne av vagina.

Lykke til!!!

Gjest Janna
Skrevet

Si at du bare vil at hun skal ha det godt, og glem tid og sted. Gjør ting for henne i hverdagen som hun liker, det smører opp de fleste kvinner og klargjør henne for litt avansert sengelek.

Break a leg.12

Skrevet

Det at du bryr deg, gjør deg god nok.

Spør kjæresten din om hva hun liker. Finn riktig tempo, ofte synes eg at gutter har så fort "rytme", at eg blir mere bedøvd enn noe som helst annet icon_frown.gif

Favoritt-stillingen min er når han sitter og eg sitter på han. Det er noe med at bekkenene møtes.

Lykke til og stå på.

Skrevet

Slapp av! Hun føler at du er stresset på det punktet. Da blir henne det oxo. Da blokkerer det seg for henne, og blir værre enn bedre... Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruk lang tid på å hisse henne opp før du rører klitoris direkte. Slikk og stryk henne lenge før du konsentrerer deg om klitoris og selv da, berør henne med fjærlette bevegelser. Hvis hun synes det er godt, vil hun presse seg tettere inntil deg.

Hvis du erter henne langsomt opp, vil hun etterhvert bli våt. Siden du er så opptatt av å gjøre det godt for henne, vil du helt sikkert lykkes! icon_smile.gif

Husk, bedre å berøre litt for forsiktig enn litt for hardt!

Når det begynner å bli godt for henne, ikke varier måten du slikker eller stryker; fortsett i samme tempo. Dette kan hindre/stoppe en orgasme hvis hun er på vei mot "høyden".

Lykke til!

Klem, Lisa-Beth

(ikke innlogget)

icon_smile.gif

Skrevet

Det virker som du virkelig vil at hun også skal få orgasme. Da er det ett par ting jeg lurer på : hvor gammel er du, og ikke minst:hvor gammel er hun? Det er mange jenter som bruker flere år på å oppnå en orgasme, men det finns håp......

Hvorfor ikke prøve glidemiddel og /eller leketøy.

Det er gøy, og avstressende å kunne leke sammen. Det er det leketøyet er til..

Lykke til!

Skrevet

Kanskje det viktigste av alt er ikke å glemme at sex dreier seg om MYE mer enn selve orgasmen.

Hun er ganske sikkert frustrert over at hun ikke kommer -og hun merker garantert hvor "viktig" det er for deg at hun skal komme. Denne kombinasjonen funker dårlig!

Og når alt kommer til alt er egentlig ikke orgasmen noe særlig annet enn en slags "ekstrabonus" ved god sex.

Kanskje har hun aldri hatt en orgasme før. Men det betyr IKKE at hun ikke DIGGER det du gjør -for det gjør hun HELT sikkert (dersom hun, vel og merke, klarer å slappe av og ikke tenke på at hun må få orgasme).

Klem,

Nelle

Skrevet

Hei !

Jeg mener at Liss er inne på noe vesentlig

at enkelte damer bruker år på å få orgasme.

Det er viktig at hun lapper av.Jeg pleier å repitere at hun må slappe av.

Det er også viktig at hun ikke føler at nå må prestere en orgasme i begynnelse.

Det er også viktig at hun får litt tid for seg selv å trene på å onanere og slappe av.

Etter mye trening og evne til å kunne slappe av er det enkelte damer som kan få orgasme på under et minutt.(I følge en engelsk undersøkelse.)

De fleste damer trenger lang tid til å varmes opp.Lange hete kyss er bra.Kjærtegn på

armen,i nakken osv.

Nå som jeg lærte her om dagen på denne siden

er å prøve å erte henne under sex akten.

Da mener jeg å sikke penishode inn i vagina,

trekke den ut og så stikke den litt lenger inn og trekke den ut igjen.For så og stikke den inn igjen og kjøre noen lange harde tak.

Så kan du kjøre litt hardt og litt roligere

om hverandre.Husk damer er veldig forkjellige.Kankje glem mine råd og gjør reisen din.Damer er en reise,det er like spennende hver gang.Nye er faringer og nye reise metoder.Men vi kommer alle til målet.

Lykke til !

• 14 år senere...
Skrevet

Slikk på klitoris og bruk mye tid på henne! Det er ikke alle kvinner som kommer fra kun penetrering og den eneste funksjonen til klitorisen er nytelse. Lykke til :) 

Anonymkode: 716ac...e53

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slikk på klitoris og bruk mye tid på henne! Det er ikke alle kvinner som kommer fra kun penetrering og den eneste funksjonen til klitorisen er nytelse. Lykke til :) 

14 år siden :P 

Anonymkode: ac5cd...13e

• Liker 3
Skrevet

kjøp en vibrator så henne kan ha den på klitoris mens dere har sex de bruker hjelpe, og glidemiddel !:D

og slikk henne først kansje, varm opp henne hehe.

Skrevet

Lurer på om TS endelig fikk gitt dama si orgasme! 

Anonymkode: 19880...3bc

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om TS endelig fikk gitt dama si orgasme! 

Anonymkode: 19880...3bc

Håper virkelig ikke han har venta i 14 år på det :fnise:

Anonymkode: e7945...036

• Liker 2
Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig ikke han har venta i 14 år på det :fnise:

Anonymkode: e7945...036

Eller hun for den slags skyld

Endret av Stabeis
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarte du å finne tilbake til denne tråden?  

Krysser fingrene for at det ordna seg. 

Far spør på et forum om hvordan han kan gi mor orgasme, 14 år senere tas tråden opp igjen - og ett sted der ute kan det sitte en liten tenåring som er det fantastiske resultat av denne tråden. Det er nesten litt vakkert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...