AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Driver å dater en fyr. Han er fantastisk når vi først møtes. Kjempesøt, tar masse initiativ. Vi snakker og tuller og har super kjemi. MEN det er alltid jeg som må ta initiativ til å møtes. Jeg har nettopp brent meg på en player og blir derfor litt skeptisk selv, vet ikke helt hva jeg skal tro?
-Ishtar- Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Driver å dater en fyr. Han er fantastisk når vi først møtes. Kjempesøt, tar masse initiativ. Vi snakker og tuller og har super kjemi. MEN det er alltid jeg som må ta initiativ til å møtes. Jeg har nettopp brent meg på en player og blir derfor litt skeptisk selv, vet ikke helt hva jeg skal tro? Gir du ham en sjanse til å ta initiativ til å møtes? Prøv og se hva som skjer. Kan hende han føler han ikke får muligheten, eller at han liker deg godt men at han tar ting i et annet tempo enn deg.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Sist gang ventet jeg en uke før jeg tok noe som helst kontakt. Føler at det er lenge uten noen kontakt jeg Er så ny på dette med dating, så aner jo ikke hvordan det funker egentlig, hvor lenge er det vanlig at det går mellom at man snakker sammen?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Kan være at du har vært for kjapp i avtrekkeren, kan være at han ikke er så veldig interessert, kan være at han vil ta det i et annet tempo.. Eneste måten du finner ut av det på er å vente og se.
Tidus Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Driver å dater en fyr. Han er fantastisk når vi først møtes. Kjempesøt, tar masse initiativ. Vi snakker og tuller og har super kjemi. MEN det er alltid jeg som må ta initiativ til å møtes. Jeg har nettopp brent meg på en player og blir derfor litt skeptisk selv, vet ikke helt hva jeg skal tro? Så du skrev lenger ned at det gikk 1 uke uten noe som helst kontakt... Det er faktisk lenge. Jeg kan ikke snakke for absolutt alle menn. Men om jeg er interessert i noen går det særdeles sjeldent en hel dag en gang uten noe kontakt... Kan godt være han ikke er så interessert desverre.
Blackpuma Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Har han mye å gjøre i hverdagen? Hvor lenge har dere datet? Hvor mange ganger har dere møttes? Jeg dater en fyr som ikke tar noe særlig kontakt mellom hver gang vi møtes, og det kan gå en uke mellom hver gang vi snakkes. Jeg har konfrontert han med følelsene rundt dette, og han har sagt at det rett og slett ikke er naturlig for han, men at han fortsatt er veldig interessert i meg. Det trenger med andre ord ikke å bety så mye. Jeg skjønner at det er kjipt at han ikke tar initiativ, men hva med å ta initiativ en gang til og så kan du spørre han om han er oppriktig interessert i å bli kjent med deg?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Driver å dater en fyr. Han er fantastisk når vi først møtes. Kjempesøt, tar masse initiativ. Vi snakker og tuller og har super kjemi. MEN det er alltid jeg som må ta initiativ til å møtes. Jeg har nettopp brent meg på en player og blir derfor litt skeptisk selv, vet ikke helt hva jeg skal tro? Skulle ønske jeg datet deg. Fordrar ikke damer som forventer at mannen alltid skal ta initiativ (sånn som hun jeg dater nå).
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 Sist gang ventet jeg en uke før jeg tok noe som helst kontakt. Føler at det er lenge uten noen kontakt jeg Er så ny på dette med dating, så aner jo ikke hvordan det funker egentlig, hvor lenge er det vanlig at det går mellom at man snakker sammen? Tar han ikke kontakt på en uke så er han ikke interessert.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 Jeg blir bare mer og mer usikker på han. Han får masse nye, pene, jentevenner på facebook hele tiden. Han sier også veldig mange fine ting, veldig "etter boka", og han vil ikke møte meg ute f.eks på kino, cafe eller bowling. Syns dette lukter mer og mer av player
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 Kanskje du bare overanalyserer og tenker det verste med en gang? Gi det litt tid, men ikke la livet ditt omhandle han. Gjør ting du vanligvis ville gjort, og ta det som en bonus om han kontakter deg 1
Gjest .-L-. Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 Du kan jo faktisk tenke på å date andre enn han også.
Sophie-Ann Skrevet 13. april 2012 #12 Skrevet 13. april 2012 Han høres ut som en umoden drittunge som har en haug med damer på gress. Sorry, men jeg syns du skal drite i fyren, heve hodet og gå videre
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #13 Skrevet 13. april 2012 Man må jo ikke ha masse kontakt i en startfase tenker jeg da. Jeg er jente, men synes det kan bli litt for intenst før man kjenner hverandre å drive å ha masse kontakt, så jeg foretrekker at man møtes litt og bli kjent og la den kontakten komme litt naturlig.. Ta det i et rolig tempo lism. Men jeg er sånn med han jeg "dater" nå fordi jeg kanskje ikke er dødsinteressert, men interessert nok til at jeg vl møte han igjen og finne ut av ting. Usikker på følelsene rett og slett. Så det kan jo ligge noe der. Uten at det trenger bety at man er drittsekk eller holder noen på gress osv. Folk er forskjellige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå