AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Når man er født kongelig, er det en del forventninger til deg. Det blir forventet at du skal gifte deg og få barn. Men hva om en kongelig aldri møtte noen? Og var singel hele livet? Eller er det å være kongelig er garanti på at man vil møte noen? Jeg er kronisk singel, så om jeg hadde vært kongelig ville jeg ikke vært det? Og hva om en kongelig var stygg? Eller, det ville vel ikke skjedd?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Kongen er stygg. At på til bærer han tydelige tegn på alt for mye innavl... 4
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Når man er kongelig, så kjenner man mange, møter mange og blir presentert for dem man ønsker - derfor tror jeg at det er rimelig enkelt å møte nok folk hvertfall. Men om det ikke skulle finne noen og få barn, så går tittelen eller oppgavene videre til søsteren eller broren som har barn; eller eventuelt enda lenger ned i arverekken. 3
Maus Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Og hva om en kongelig var stygg? Eller, det ville vel ikke skjedd? Charles i England er ikke akkurat en hunk? Men han fant seg jo ei dame også da...
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Det finnes da drøssevis av mindre pene kongelige, så jeg skjønner ikke helt den siste setningen din. Dessuten er det da litt vanskelig å bestemme om et menneske skal bli pent eller ikke, kongelig eller ei. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Kongen er stygg. At på til bærer han tydelige tegn på alt for mye innavl... Sammenlign han med andre eldre mennesker du AB, så skal du se at han har helt like alderstegn som dem 13
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Sammenlign han med andre eldre mennesker du AB, så skal du se at han har helt like alderstegn som dem Denne jenta blir 50 år i dag. Smellvakker jente jo! Så ser du på kongen igjen. En stygg faen ingen ville giftet seg med hvis det ikke var for alle pengene hans og makten han har.
Gjest Nuppdupp Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 velvel, mette marit ble funnet på plata, så synker de lavt nok finner de noen 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 Kongen var da en skikkelig kjekkas som ung! 5
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 12. april 2012 #10 Skrevet 12. april 2012 Denne jenta blir 50 år i dag. Smellvakker jente jo! Så ser du på kongen igjen. En stygg faen ingen ville giftet seg med hvis det ikke var for alle pengene hans og makten han har. Ja, Kari J. er flott hun, men hun er jo en av Norges mest sporty damer, er jo ikke alle som er det. Dessuten så fylte kongen 75 år i februar. 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #11 Skrevet 12. april 2012 Denne jenta blir 50 år i dag. Smellvakker jente jo! Så ser du på kongen igjen. En stygg faen ingen ville giftet seg med hvis det ikke var for alle pengene hans og makten han har. Skjerp deg a 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #12 Skrevet 12. april 2012 (endret) velvel, mette marit ble funnet på plata, så synker de lavt nok finner de noen Nei det ble hun ikke. Hun hadde både jobb og hjem, så på gaten ble hun ikke funnet. Innlegg ryddet. Maria_Marihøne, mod. Endret 18. april 2012 av Maria_Marihøne 15
Perfection Skrevet 12. april 2012 #13 Skrevet 12. april 2012 Kongen er stygg. At på til bærer han tydelige tegn på alt for mye innavl... Slemt... 12
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2012 #14 Skrevet 12. april 2012 Misbruket går begge veier tenker jeg. Kongelige står alltid i fare for å bli lurt av golddiggers. Pene sådan. Og i noen tilfeller, som i Hertugen av Monaco. Er det vel snakk om fyrens legning... han har dessuten minst to barn utenfor ekteskap som ikke har arverett til tronen av den grunn. Der tenker jeg at han enten har inngått avtale med pene frøken svømmetalent, eller at han rett og slett har lurt henne. Det var nok ikke så vanskelig med tanke på halve kongeriket... Og tenk på sjarmige Charles. Der fiksa rike og mektige nettverk av slekt etc ekteskapet med den jomfruelige 19 år gamle Lady Diana. (Det var søsteren som var utsett opprinnelig, men det ble ikke noe av for hun forlovet seg med en annen) Det var ikke kjærlighet og hun oppdaget vel det litt for sent. Avlskua til den kongelige familie.. Godt sønnen ser ut til å ha mer sirkulasjon, han har sikret seg sin frue via langt bekjentskap i egne kretser. De to har hengt sammen siden de var veldig unge begge to. Danskene sliter jo de og. Den første fru kronprinsesse fikk nok og stakk av med en fotograf! Ikke verst jobba det! Den typen ting kommer til å plage kongehusene fremover fordi det ikke finnes lover som kan tvinge folk mer. En homo konge som gifter seg med en mannlig stripper og kjøper seg surrogatarvinger via India. President; ja takk. 1
Paw Skrevet 12. april 2012 #15 Skrevet 12. april 2012 Altså, Kong Harald var ikke en stygg mann i sine yngre dager.. 4
Gjest SnowLeopard Skrevet 12. april 2012 #16 Skrevet 12. april 2012 Albert av Monaco fikk jo med seg ei ganske pen ei, så det er vel håp for alle
Gjest Bobler Skrevet 12. april 2012 #17 Skrevet 12. april 2012 Kongen er stygg. At på til bærer han tydelige tegn på alt for mye innavl... Kongen ser ut som en helt vanlig 75år gammel mann! 7
Lutetium 71 Skrevet 12. april 2012 #18 Skrevet 12. april 2012 Når man er født kongelig, er det en del forventninger til deg. Det blir forventet at du skal gifte deg og få barn. Men hva om en kongelig aldri møtte noen? Og var singel hele livet? Eller er det å være kongelig er garanti på at man vil møte noen? Jeg er kronisk singel, så om jeg hadde vært kongelig ville jeg ikke vært det? Og hva om en kongelig var stygg? Eller, det ville vel ikke skjedd? Alle mennesker med en eller annen form for status har en høyere sjans for å fikse seg en partner. Tilogmed musikere i dårlige band, ligger bedre an enn den jevne kvinne/mann, så status er en ganske vid term i så måte. Dog, status er jo ingen garanti for at man tiltrekker seg folk man faktisk vil ha. 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 12. april 2012 #19 Skrevet 12. april 2012 (endret) jeg har sett programmer om henne, men en flink mamma synes jeg ikke hun er helt vanlig med sidekick hun (kanskje) har lagt bak seg. kronprinsen klager over henne, så jeg vet ikke helt hvor god kone hun er jeg. nei, hun representerer ikke norge på en god måte. Innlegg ryddet. Maria_M, mod. Endret 18. april 2012 av Maria_Marihøne 2
belle_ Skrevet 12. april 2012 #20 Skrevet 12. april 2012 Denne jenta blir 50 år i dag. Smellvakker jente jo! Så ser du på kongen igjen. En stygg faen ingen ville giftet seg med hvis det ikke var for alle pengene hans og makten han har. Nå får du gi deg! Kongen er søt Han så sikkert mye bedre ut når han møtte Sonja enn hva han gjør nå, alle forfaller litt med årene. Dessuten har faktisk ikke utseende alt å si. Kongen virker jo som en kjernekar, ikke rart Sonja falt for han... 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå