Gjest ellysa Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Tenkte å prøve ut hydra floral masken til decleor. Huden min er fuktfattig, sensitiv og fet. Har I tillegg kryssallergi og er allergisk mot noen sitrusfrukter og nøtter. Ser at decleor inneholder dette. Vil dette være å utsette huden min og gjøre den enda mer sensitiv eller er det en maske som er egnet for ssensitiv hud?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Den skal vel fungere for sensitiv hud, men du burde ikke bruke en maske du vet inneholder noe du ikke tåler Ikke synes jeg Hydra Floral-masken er så fantastisk at den er verdt å ta sjansen heller. Jeg har noen lunde samme hudtype som deg (mer kombinasjonshud enn fet), for meg fungerer Green People sin fuktmaske 10 ganger bedre enn Decleor sin.
Gjest ellysa Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Har hørt at green people skal være bra. Men tror jeg skal gi hydra floral masken et forsøk takk for svar forresten.
Gjest Daenerys Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Jeg har samme hudtype som deg, og jeg reagerer på denne fuktmasken. Men det går om jeg bruker den en gang i uka. Blir rød...
Gjest ellysa Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Ok, mulig jeg får spørre om en prøve først tenker og litt på fuktserumet der I fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå