Solbærsaft Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Huden min er ganske lett å ha med å gjøre. Dagkrem + Concealer under øynene + foundation. Burde jeg ha pudder også? Vil jeg få et bedre resultat av det? Syns sminke er så vanskelig
Namine Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 (endret) Pudder brukes ofte for å matte huden om man feks har blank hud. Om du trenger det eller ikke, tror jeg vil bli veldig vrient å svare på for noen uten å ha sett huden din, eller uten å vite noe om den. Foreslår at du tar en tur til en kosmetikkbutikk å prøver noen av testene de har der. Da kan du jo se selv hva du syntes ang pudder vs ikke pudder. Selv bruker jeg pudder over foundationen, fordi jeg syntes huden blir for blank uten. Endret 11. april 2012 av Namine
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Pudder brukes også for å sette foundationen så den holder lenger. Sliter du med blankhet eller at sminken sklir av ansiktet så er litt pudder lurt!
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Jeg bruker ikke pudder og klarer meg fint uten. Penger sparer jeg på det og Synes du at du ikke trenger det, så trenger du det mest sannsynlig ikke
Solbærsaft Skrevet 12. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2012 Tusen takk alle sammen! Syns ikke huden min skinner/glinser noe spesielt mye ekstra når jeg har sminket meg, og syns heller ikke sminken "renner". Da dropper jeg å kjøpe pudder.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Tusen takk alle sammen! Syns ikke huden min skinner/glinser noe spesielt mye ekstra når jeg har sminket meg, og syns heller ikke sminken "renner". Da dropper jeg å kjøpe pudder. Gjør det! Men om sommeren bruker jeg solpudder for å få litt ekstra glød, men jeg bruker ikke pudder bare for å dekke over foundation pga uønsket glans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå