Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huden min er ganske lett å ha med å gjøre.

Dagkrem + Concealer under øynene + foundation.

Burde jeg ha pudder også? Vil jeg få et bedre resultat av det?

Syns sminke er så vanskelig :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Pudder brukes ofte for å matte huden om man feks har blank hud.

Om du trenger det eller ikke, tror jeg vil bli veldig vrient å svare på for noen uten å ha sett huden din, eller uten å vite noe om den. ;)

Foreslår at du tar en tur til en kosmetikkbutikk å prøver noen av testene de har der. Da kan du jo se selv hva du syntes ang pudder vs ikke pudder. :)

Selv bruker jeg pudder over foundationen, fordi jeg syntes huden blir for blank uten.

Endret av Namine
AnonymBruker
Skrevet

Pudder brukes også for å sette foundationen så den holder lenger. Sliter du med blankhet eller at sminken sklir av ansiktet så er litt pudder lurt!

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Jeg bruker ikke pudder og klarer meg fint uten. Penger sparer jeg på det og :fnise:

Synes du at du ikke trenger det, så trenger du det mest sannsynlig ikke :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen! :)

Syns ikke huden min skinner/glinser noe spesielt mye ekstra når jeg har sminket meg, og syns heller ikke sminken "renner". Da dropper jeg å kjøpe pudder.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Tusen takk alle sammen! :)

Syns ikke huden min skinner/glinser noe spesielt mye ekstra når jeg har sminket meg, og syns heller ikke sminken "renner". Da dropper jeg å kjøpe pudder.

Gjør det! :) Men om sommeren bruker jeg solpudder for å få litt ekstra glød, men jeg bruker ikke pudder bare for å dekke over foundation pga uønsket glans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...