Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hudterapeut :) Fyr løs med det du lurer på?

Skrevet

Ja, jeg gjorde det for tre uker sida. Litt dumt tidspunkt siden man gjerne tar det som kur på 5-6 ganger (1 gang i uka) og man bør unngå å sole ansiktet i 6 uker etterpå. Jeg tok bare en gang, men skal definitivt ta en kur til høsten :) Over til selve behandlinga; det var rett og slett som en liten støvsuger som sugde opp døde husceller og diverse. Jeg ble veldig lite rød etterpå, så ikke at jeg hadde "støvsugd" huden, og følte huden min så veldig fresh ut de neste dagene. Nå derimot, føler jeg meg fæl pga. huden. Masse små, røde prikker/flekker, noen små kviser nå og da, og generelt uren hud. Håper at dette bare er all dritten som lå og ventet på å komme opp, og at huden roer seg snart, og blir normal igjen.

Anbefaler deg å gjøre det, men ville venta til høsten :) Det var ikke vondt i det hele tatt. Kjentes bare merkelig ut. Man merker dog at huden blir ganske tørr ei stund etterpå.

Skrevet

Jeg er hudterapeut :) Fyr løs med det du lurer på?

Hva skal det hjelpe mot egentlig? Vet jeg kan google, men spør nå heller en hudterapeut;)

Skrevet

Ja, jeg gjorde det for tre uker sida. Litt dumt tidspunkt siden man gjerne tar det som kur på 5-6 ganger (1 gang i uka) og man bør unngå å sole ansiktet i 6 uker etterpå. Jeg tok bare en gang, men skal definitivt ta en kur til høsten :) Over til selve behandlinga; det var rett og slett som en liten støvsuger som sugde opp døde husceller og diverse. Jeg ble veldig lite rød etterpå, så ikke at jeg hadde "støvsugd" huden, og følte huden min så veldig fresh ut de neste dagene. Nå derimot, føler jeg meg fæl pga. huden. Masse små, røde prikker/flekker, noen små kviser nå og da, og generelt uren hud. Håper at dette bare er all dritten som lå og ventet på å komme opp, og at huden roer seg snart, og blir normal igjen.

Anbefaler deg å gjøre det, men ville venta til høsten :) Det var ikke vondt i det hele tatt. Kjentes bare merkelig ut. Man merker dog at huden blir ganske tørr ei stund etterpå.

Kommer de små røde prikkene igjen som en resultat av krystallsliping?

Skrevet

Kommer de små røde prikkene igjen som en resultat av krystallsliping?

Som jeg skrev, så tror jeg at den urene huden kommer som et resultat av krystallslipinga. Den "trigga" huden min, og all grums som lå og ventet kom opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...