Redbull Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Okay... To dumme spørsmål om up & go. Brukes de om natta også? Er det situasjoner du tyr til "vanlige" bleier?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Uff, jeg hater up&go. Jeg syns de sitter dårligere, og det resulterer i mer lekkasje.
Arkana Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Vi liker Up&Go. Tynne og bevegelige, virker veldig komfortable. Storebror har brukt utelukkende Up&Go, både dag og natt, siden han var rundt året. Aldri opplevd lekkasje. Han bruker fremdeles bleier om natten og med trusebleier kan han selv gå på do på natten uten hjelp, noe han nok ikke hadde klart med teipbleier.
Redbull Skrevet 12. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2012 Takker for svar Da får vi bare prøve oss frem
Soul Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Libero skriver selv at up & go kan brukes både natt og dag. Men personlig syns jeg kanskje at teipbleier var bedre på natten når barnet var lite. Etter hvert spilte det ingen rolle. 1
Susan Sto Helit Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Up&Go om natten har vært ensbetydende med lekkasjer her! På begge ungene. Synes det er mer lettvint med vanlige bleier jeg da, for de kan skiftes uten å kle av ungen alt av bukse og strømpebukse osv...
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 Det må da være tungvint med slike bleier? Ta av både bukse og strømpebukse bare for å skifte en bleie. Sønnen min er 19 mnd, og vi har aldri brukt det, veldig fornøyd med teip-bleier
Gjest pysepusen Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 Vi bruker Up&Go på dagtid. De er jo mye bedre på for lillegutt! I barnehagen vil de ha vanlige bleier så han har det der (blir levert med Up&Go), også bruker han vanlige om natta. En størrelse større enn vanlig siden det trengs
^^Belle^^ Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 Vi bruker allerede up&go vi, både natt og dag. Har en jente som nekter å ligge på ryggen. Da blir det vanskelig å ta på henne teip-bleie når hun ikke står selv enda.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 Bruker aldri Up&Go. Mer behagelig for barnet, ja - men mer behagelig = vanskeligere å avvenne. Pluss mer styr å skifte.
Soul Skrevet 13. april 2012 #12 Skrevet 13. april 2012 Jeg syns up & go er greit så lenge de ikke har mange lag med klær. Skiftet stående på eldstemann fra han var 7 mnd og da er up & go bedre syns jeg.
Susan Sto Helit Skrevet 13. april 2012 #13 Skrevet 13. april 2012 Vi bruker Up&Go på dagtid. De er jo mye bedre på for lillegutt! I barnehagen vil de ha vanlige bleier så han har det der (blir levert med Up&Go), også bruker han vanlige om natta. En størrelse større enn vanlig siden det trengs Beklager avsporing, men jeg klarer ikke å dy meg... På hvilken måte er Up&Go mer behagelig for barnet enn tapebleier? Og hvordan vet du det? Er det barnets mening, eller din subjektive mening? (Altså ER det mer behagelig, eller SYNES du det SER mer behagelig ut? ) Jeg vet Libero og Pampers er ute og reklamerer med at "jo tynnere bleie, jo bedre for barnet" men jeg ser ikke på all reklame som oppleste sannheter. I mine øyne er bleie (plastikk på stumpen) ubehagelig uansett type og tykkelse. Altså bør det være et mål å bli kvitt bleiene så fort som mulig. Men det er jo en annen debatt.
Gjest pysepusen Skrevet 13. april 2012 #14 Skrevet 13. april 2012 Beklager avsporing, men jeg klarer ikke å dy meg... På hvilken måte er Up&Go mer behagelig for barnet enn tapebleier? Og hvordan vet du det? Er det barnets mening, eller din subjektive mening? (Altså ER det mer behagelig, eller SYNES du det SER mer behagelig ut? ) Jeg vet Libero og Pampers er ute og reklamerer med at "jo tynnere bleie, jo bedre for barnet" men jeg ser ikke på all reklame som oppleste sannheter. I mine øyne er bleie (plastikk på stumpen) ubehagelig uansett type og tykkelse. Altså bør det være et mål å bli kvitt bleiene så fort som mulig. Men det er jo en annen debatt. Fordi han viser ubehag når han går med tape-bleier og går hele tiden og drar i dem. Det gjør han ikke med Up&Go
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå