Silfen Skrevet 11. april 2012 #1 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg holder seriøst på å klikke om jeg får enda en søvnløs natt pga grakatters rumblende mjauing utenfor vinduet mitt. Det er ikke ofte jeg blir mannevond, eller i dette tilfellet kattevond, men de får gjennomgå i fantasiene mine. Pokkers katteeiere som ikke tar ansvar og balleplukker krekene sine. Anyway; hvor lenge kan jeg forvente at dette skal vare? Og hva gjør man med slike grakatter? Og nei, jeg har ikke katt. Naboene har og hun holdes inne (første løpetid, venter på steriliseringstime). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. april 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 12. april 2012 Anyone? *klikker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. april 2012 #3 Del Skrevet 12. april 2012 Det varierer. Om katten ikke får paret seg vil løpetiden vare lenger. Men det er alt ifra 2 dager til 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. april 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 12. april 2012 *skrik* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. april 2012 #5 Del Skrevet 12. april 2012 Uff, jeg synes litt synd på deg. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. april 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 12. april 2012 Det gjør jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. april 2012 #7 Del Skrevet 12. april 2012 Er det utenfor vinduet ditt? For det du kan gjøre, er å dra på dyrebutikk eller jernia eller noe sånt å kjøpe "Get of spray" eller "Katt deg vekk"-pulver og strø/spraye utenfor der. Det er lukter som katter ikke liker, og de vil derfor holde seg borte fra området du har strødd/sprayet. Det er helt ufarlig! Strøselen må strøs igjen etter regn, sprayene er jeg litt usikker på, da må du evt høre med de som jobber der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. april 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 12. april 2012 Utenfor hele huset. De driver og sirkulerer, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #9 Del Skrevet 12. april 2012 Du henger opp lapp i nabolaget der du ber folk få fingern ut av ræva og kastrere kattene sine hvis ikke så gjør du det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. april 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 12. april 2012 Trust me, jeg har vært til de naboene jeg vet har katt i samme sjanger. Men det var ikke deres. Katter kan jo dessuten reke ganske langt. Ikke sikkert de bor her i nabolaget heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. april 2012 #11 Del Skrevet 12. april 2012 Du kan jo prøve å spraye/strø litt rundt huset da, og så se? De holder seg ganske langt vekk fra lukta, så du trenger ikke ha det tett i tett rundt huset, men kan ta litt her og litt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. april 2012 #12 Del Skrevet 12. april 2012 Når katter er i løpetid og klare for å få seg noe, så går de relativt langt, så ikke sikkert det fører noe til seg, AB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. april 2012 Forfatter #13 Del Skrevet 12. april 2012 Ja, skal høre med naboene om de har fått time til sterilisering og hvis ikke får jeg oppsøke en Jernia. Takk for tips, søvntortur er kjipt, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. april 2012 #14 Del Skrevet 12. april 2012 Null stress, veit hvordan det er. Den forrige katten vår var så godt likt i nabolaget at det kunne stå 5-8 katter utenfor leiligheten samtidig og mase på at Suzy skulle komme ut. 2 av de kom gjerne om nettene også, og satt og mjauet utenfor soveromsvinduet vårt, siden Suzy pleide å ligge der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. april 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 12. april 2012 Haha, det var jo en hel flokk. Hadde det nå vært mjauing, men disse høres helt insane ut samtidig. Lurer på om de tror de er sjarmerende ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. april 2012 #16 Del Skrevet 12. april 2012 Ja, har aldri vært borti noe lignende. Var skikkelig sært! Ofte satt hele gjengen utenfor her når vi kom hjem fra jobb å sånn også, haha. Uff, jeg veit. Pappa reddet ei ukastrert hunnkatt fra å bli avlivet hos veterinæren, og når hun var i løpetiden var det helt forferdelig stygt å høre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #17 Del Skrevet 12. april 2012 Kan ikke være lett for naboene heller, for innekatten deres må jo og lage et h******* Katten vår er sterilisert, men før hun ble sterilisert var hun helt gaaaaaal. Gikk og hylte konstant 24/7 og samboeren min holdt på å bli sinnsyk Var heldigvis før jeg flyttet inn. Så vil tro naboene dine ikke venter lengre enn de må for å få henne sterilisert siden det er en innekatt. Leste vel i går at "syklusen" til en katt varer 19 dager, så 2 dager opphold for det starter på nytt. Så det varer nesten konstant hele våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. april 2012 Forfatter #18 Del Skrevet 12. april 2012 Det er utekatt. Men de holder henne inne for å holde litt av pakket unna, iallfall prøve. Men nå skal hun uansett inn og snippes i morgen tidlig, bare EN natt til med hylende kattekrek ... håper jeg iallfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. april 2012 Forfatter #19 Del Skrevet 13. april 2012 Nytt spørsmål; hvor lang tid tar det fra katten er sterilisert til beilerne skjønner dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimma Skrevet 14. april 2012 #20 Del Skrevet 14. april 2012 Uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå