Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannemann her.

Er vanligvis veldig frempå, langt fra sjenert, spøker og står i, men når jeg skulle ut på 2-mannshånd med ei jente tidligere i uka ble det bare helt merkelig.

Ble helt betatt av utseendet, væremåten og det intellektuelle!

Dro på dette treffet for å bli kjent med et nytt menneske, men jeg var ikke meg selv i det hele tatt, ble som en sjenert 14-åring igjen jo :sjenert: :sjenert:

Nå sitter jeg her og skjelver i knærne, tankene surrer mens jeg fniser og sannsynligvis er rød i ansiktet....

Dette er ikke meg!, hva skjer?!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Awww! Søte deg! Håper virkelig hun har det på samme måte! :rodmer:

edit: leif

Endret av Pialill
  • Liker 1
Skrevet

Awwwwwhhhh! Det er i alle fall IKKE noe å være redd for :) NYT følelsen :)

Skrevet

Søtt!! :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Skrevet

I know the feeling!!!

Jeg er akuratt som du beskriver deg selv! Har tusen venninner og er flink å snakke med jenter, men når jeg virkelig møter en jente som "takes My breth away" er jeg nødt til å virkelig skjerpe meg!!

Nyt følelsen! Jeg har sykt mange fine historier pga jeg har driti meg loddrett ut!! Og som man sier... En god latter, forlenger livet.

Skrevet (endret)

Så koselig, lykke til :)

edit. dumme råd ;)

Endret av Bud
AnonymBruker
Skrevet

Søtt?! :gjeiper:

Prøver dere å si at jeg er forelsket eller? Syns kanskje det er litt for tidlig, med tanke på at vi kun har møttes i virkeligheten EN gang!

Jeg er så forvirret, skjønner seriøst ikke hva som har skjedd med kroppen min :sjenert:

Neste steg er uansett opp til henne, jeg kan liksom ikke sende ei melding og erklære min kjærlighet riktig enda :gjeiper: Har ikke hørt en dritt fra henne siden vi møttes heller, så jeg prøver jo såklart å dempe forventningene og følelsene så godt jeg kan...

Hun har nummeret mitt, men jeg har selvfølgelig mistet hennes og i forbindelse med jobben min så har jeg mange telefoner daglig fra nummer jeg ikke har lagret.

I dag har jeg svart så mykt, høflig og flørtende hver gang telefonen har ringt og hver gang er det stressa grovrøstet mann i andre enden :gjeiper:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Søtt?! :gjeiper:

Prøver dere å si at jeg er forelsket eller? Syns kanskje det er litt for tidlig, med tanke på at vi kun har møttes i virkeligheten EN gang!

Jeg er så forvirret, skjønner seriøst ikke hva som har skjedd med kroppen min :sjenert:

Neste steg er uansett opp til henne, jeg kan liksom ikke sende ei melding og erklære min kjærlighet riktig enda :gjeiper: Har ikke hørt en dritt fra henne siden vi møttes heller, så jeg prøver jo såklart å dempe forventningene og følelsene så godt jeg kan...

Hun har nummeret mitt, men jeg har selvfølgelig mistet hennes og i forbindelse med jobben min så har jeg mange telefoner daglig fra nummer jeg ikke har lagret.

I dag har jeg svart så mykt, høflig og flørtende hver gang telefonen har ringt og hver gang er det stressa grovrøstet mann i andre enden :gjeiper:

Ooohh.. Ikke bra.

Det kan hende hun er en av disse gammeldagse og/eller usikre kvinnene som sitter og venter på at mannen skal ta det neste steget. Og hører hun ikke noe fra deg da, vil hun sannsynligvis anta at du ikke er interessert, bli såret og forsøke å glemme deg.

Det er utrolig teit at det er slik, men sånn blir det når disse gamle kjønnsrollene fremdeles henger litt i.

(Evt er hun frigjort fra slike tåpelige ting og faktisk i stand til å ta kontakt med deg, men rett og slett ikke er interessert nok. For din del håper jeg dette ikke stemmer.)

Er det ingen måte du kan få kontaktet henne på? Facebook, felles bekjente/venner, Gulesider.no?

AnonymBruker
Skrevet

Du må finne henne og fortelle at du har mistet nr!

Hun venter jo at du tar kontakt- og om en date hadde sagt til meg at han hadde mistet nr mitt hadde jeg tenkt: bye bye, så intr var han ja....

Gjest Stronger
Skrevet

Ikke forelsket kanskje, men betatt? :)

Skrevet

Jeg blir også annerledes når jeg møter noen jeg liker. Kan bli usikker og nervøs, snubler i ord, sjenert og stille osv. Til vanlig er jeg som regel ikke sånn :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Jada, så falt jeg for fristelsen og skrev på feis og takket for en koselig kveld, mot forventet så fikk jeg veldig koselig svar. Kunne ikke ha dummet meg heeelt ut i går altså, men likevel er jeg redd...

Redd for å dumme meg ut, redd for å bli såret, begynner å tro at det skjuler seg ei jente bak skjegget mitt :gjeiper:

Skrevet

Jada, så falt jeg for fristelsen og skrev på feis og takket for en koselig kveld, mot forventet så fikk jeg veldig koselig svar. Kunne ikke ha dummet meg heeelt ut i går altså, men likevel er jeg redd...

Redd for å dumme meg ut, redd for å bli såret, begynner å tro at det skjuler seg ei jente bak skjegget mitt :gjeiper:

Det å ha følelser er universalt og ikke eksklusivt for oss jenter! ;)

Lykke til med denne jenta da, håper på det beste :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Du gjorde rett i å ta kontakt med henne. Noen av de jeg har vært mest betatt av har faktisk søkt opp nummeret mitt på eget initiativ også. Liker når gutter gjør sånt (forutsatt at jeg er interessert i utgangspunktet), det viser at det er litt tak i dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...