Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2004 #1 Skrevet 20. januar 2004 Jeg syntes jeg så et apparat på TV'n som suger ut hudormer/sorte prikker...kan det stemme? Finnes det noe slikt i hudpleiesalonger her i Norge?
Gjest Brunhilde Skrevet 20. januar 2004 #2 Skrevet 20. januar 2004 Ta en telefon til et par hudpleiesalonger og spør da vel!
starie Skrevet 20. januar 2004 #3 Skrevet 20. januar 2004 På samme apparat som brukes til lymfedrenasje kan man sette på en "glasskopp" som skal suge ut hudormer. Jeg synes ikke dette hjelper i det hele tatt, og mange hudpleiere er enig i meg.
Gjest Cleopatra Skrevet 21. januar 2004 #4 Skrevet 21. januar 2004 (endret) ...... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #5 Skrevet 30. januar 2004 Hei, cleopatra, ser du bor i Trondheim....har du noen god (og ikke alt for dyr) hudpleiesalong å anbefale der? Takk
Arkana Skrevet 30. januar 2004 #6 Skrevet 30. januar 2004 Bare et lite tips til å få ut hudormer hjemme, enkelt, greit og (relativt) billig. Kjøpe Bioré Pore Perfect (Nivea har også noe lignende). Det er et slags "plaster" som du legger på nesa di etter at du har fuktet den med vann. Etter ca 10 minutter har den klistret seg til nesa (og hudormene) og blitt stiv, og du kan dra den av og vips følger alle hudormene med. Skal hilse og si at det er et sjokk å se på det plasteret første gangen man gjør det.
Gjest Cleopatra Skrevet 1. februar 2004 #7 Skrevet 1. februar 2004 (endret) ..... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå