Gå til innhold

"småfleskete" mage

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Hvordan få det bort? Når jeg sitter kommer det litt over kanten av buksa. Bare litt, men det er litt skrukkete da... ikke pent.

Tips anybody??12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stå/gå/ligg hele resten av livet, sett deg aldri ned igjen. måtte gudene forby at det tyter litt myk jentemake over bukselinningen når man sitter, noe så grotesk!

dette var selvfølgelig 100% ironisk ment. jenter har mage. sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

det spørs jo hvor mye mage du har da, jeg er veldig tynn, og jeg tror alle mennesker har litt mage, når de sitter og bøyer seg fremover...kanskje buksa er for liten for deg?

For å måle om man har for mye sideflesk, ta et godt tak rundt midjen din i oppreist tilstand, klyp i midjen din med tommelogpekefinger.

Har du mer enn et par cm med dødhud mellom fingrene har du nok litt sideflesk.

Gode råd:

øl har lett for å legge seg rundt midjen, mettet fett og altfor store måltider likeså.

Bytt ut ølen med hvitvin f.eks, det er ikke så kalori rikt.

Unngå mye sukker brus, majones og mettet fett.

Unngå store måltider på kveldstid.

Trim mere.

Selv om man er på en aldri så liten slankekur, kan man godt unne seg en liten sjokoladebit eller noe annet man synes er godt til daglig, det blir man ikke fet av, og man føler at man ikke går glipp av det man liker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Situps, situps, ryggøvelser, situps, vann, situps, ryggøvelser og situps.

+ en ting til: Digg den magen du har! Hos jenter legger ofte fett seg på steder som mage, rumpe og lår. Sånn er det bare! Har man ikke den lille ekstra magen når man sitter, kan det være en indikasjon på at man faktisk har for lite fett på kroppen.

En ekstrem vinkling (alle tynne mennesker som er fornøyde med kroppen sin; ikke ta dette ille opp; det er ment til de slanke som er kronisk ufornøyde med "for mye fett på kroppen"): Vet du at du kan slanke deg så mye at du blir "dum"? Om kroppen har for lite fett, begynner den å tære på livsviktige fettreserver i hjernen - og den funker ikke som den skal! Nervecellene er totalt avhengige av fett for å fungere, unn deg selv et hode som virker.

Digg deg selv, Vinga!

Vibeke icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Vibeke den 2002-05-25 15:11 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Digger meg selv jeg icon_smile.gif

Og når jeg kniper så kommer det en halv cm cirka så da har jeg jo ikke sideflesk jo!

*lettet*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vinga,

vi er jenter - vi må tåle litt rumpe. icon_wink.gif

Jeg er selv i full gang med å "perfeksjonere" kroppen min. Må derfor se litt på hva som er realistisk og ikke.

Jeg blir aldri noen Kate Moss. Det ønsker jeg heller ikke, det gjør sikkert ikke du heller.

Jeg har rumpe og lår - ikke av overflødig fett, men det er slik "formen" min er.

Dermed blir det helt sikkert bulker når jeg sitter også.

Men om jeg skal få vekk det meste av underhudsfett, så blir jeg syk. Og det vil jeg ikke være.

Men, til saken... for å få bort alt overflødig, så er det jo selvsagt kosthold og trening som skal til. Jeg regner med du vet endel om det, så skal ikke gå inn på det her.

Bare et lite innspill når det gjelder fett og oss jenter.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...