AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Noen som har prøvd dette? Har aldri hørt om det før. Noen som vet hva det koster? Hvor går jeg i så fall for å få det gjort? Jeg er så insane plaget med sår og rød hud, nupper, inngrodd hår og faenskap når jeg barberer meg, uansett om jeg gjør det etter alle kunstens regler eller ikke. Begynt å få arr av det der tullet også. Kunne derfor tenkt meg å permanent fjerne selve bikinilinjen, men ikke noe mer. Jeg liker håret mitt så lenge det ikke stikker ut av trusa:P
sebra Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Oj det har jeg ikke hørt om før. *mine innlegg*. Det går jo an å ta laser og, har du vurdert det?
Lista Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 (endret) edit: googla nå og det ser jo faktisk ut til at det er sant :gjeiper: Har prøvd laser, men kan dessverre ikke hjelpe med erfaringer ang. hårfjerning med ultralyd. Endret 12. april 2012 av Lista
Gjest HunterLady Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Det går ikke an å fjerne hår med ultralyd. :gjeiper:
Gjest HunterLady Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 edit: googla nå og det ser jo faktisk ut til at det er sant :gjeiper: Har prøvd laser, men kan dessverre ikke hjelpe med erfaringer ang. hårfjerning med ultralyd. Whaaaat? Haha. Hvordan i alle dager foregår det?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Men er ikke laser veldig dyrt da?:S Leste så vidt om ultralyd men husker ikke hvor, og mener det ble nevnt at det var billigere å gjennomføre enn laser, og smerteløst:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå