Lyra Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Samboeren min har arvet en del sølvbestikk. Mangel ulike serier, ulikt antall gafler, skjeer og kniver samt noe serveringsbestikk. Det kan med andre ord ikke bruker til spising. Noen forslag til hva jeg kan gjøre med dette bestikket? Tenker da mest i interiørsammenheng og uten å ødelegge bestikket for mye.
Joe Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Jeg lager smykker av gammelt sølvbestikk, men da gjerne enkeltskjeer som ikke er en del av et helt sett, og ting som egentlig ikke har noe særlig verdi utover sølv-verdien. Jeg vet egentlig bare om ting som egentlig ødelegger de som bestikk... Hamre skjesiden flat, bank inn tekst med metallstempler, f.eks. navn på urter og bruk de i potteplanter med urter på kjøkkenet...
Leo Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Jeg hadde blandet av hjertens lyst og brukt det sammen med et enkelt servise og evt. forskjellige gamle glass. 6
Halkatla Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Jeg hadde brukt det som det var, det trenger ikke være fra samme serier. Selv har jeg litt diverse deler, men er ikke redd for å blande når jeg dekker bord. Sølv er sølv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå