Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vena Cava
Skrevet

Noen som har prøvd dette? :-)

Har så lyst til å prøve. Trenger sårt litt lengde på vippene. Hadde vært praktisk å slippe å ha på maskara hver dag også. Er ikke no særlig til sminkedukke, til hverdags ihvertfall.

noen som har prøvd, eller kanskje kjenner noen som har testet denne?

Skrevet

Jeg kjenner ikke noen som har testa den. Men det er en venninde av meg som bruker neulash på vippene og en annen som bruker det på bryna og det virker. Hun som bruker det på vippene har fått fantastiske vipper, og til og med fått kompliment for de av ukjente jenter :)

Gjest Vena Cava
Skrevet

Neulash har jeg faktisk hørt om. Men har også hørt at når man slutter med det, blir vippene veldig stive og knekker fort.

Vet ikke om det er en uvanlig "bivirkning" om jeg skal kalle det for det.

Hvor ofte må hun fylle på når vippene har blitt lange nok?

Og hvor lang tid tar det før de er lange?

Skrevet

Hmm vippene skiftes jo ut uansett, så man vil jo miste de lange etterhvert.

Jeg har ikke satt meg så veldig inn i det, men jeg skal møte henne imorgen så jeg kan høre med henne da så kan jeg oppdatere her :)

Gjest Vena Cava
Skrevet

beklager sent svar, hadde glemt denne tråden. Men jeg bestilte neulash faktisk. Leste en del om det på nettet her i går kveld, og greide ikke la vær å bestille. Så nå venter jeg spent på pakke i posten. Håper det funker! :)

Skrevet

så bra :) fikk ikke møtt henne igår alikevel så fikk ikke spurt. oppdater etterhvert da :)

Gjest -_Tove_-
Skrevet

Jeg har prøvd iGlow long lash serum på øyenbrynene, men har ikke vært særlig flik til å huske å påføre hver dag. Kan se litt forbedring da, og prøver å huske å påføre hver kveld nå, så det blir spennende å se! :)

Gjest Vena Cava
Skrevet

Hvor lenge har du brukt det nå da? Siden du sier du ser forskjell :-)

Gjest -_Tove_-
Skrevet

Kjøpte det for et par måneder siden, men har brukt det veldig sporadisk som sagt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...