akrich88 Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Noen som har erfaringer med dette? Hvordan er seremonien i forhold til kirkelig seremoni? Jeg tror det blir humanetisk på oss.
ablaze Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 (endret) Vi hadde HE vielsesseremoni og var veldig fornøyde med det. Ønsket ikke å stå i kirken å lyve. Vi fikk HE til å komme å holde seremonien på ønsket lokasjon. På forhånd måtte vi fylle ut en del informasjon om oss, vårt forhold, historien om forholdet osv. Hun skrev så en fin, personlig tale som hun holdt. Alt i alt så kunne det ikke vært bedre synes vi. Til sammenligning så var vi i et bryllup i tinghuset og jeg må si at jeg likte vår seremoni bedre, da den var mye mer personlig og laget spesifikt for oss. Lykke til med forberedelsene Endret 27. desember 2012 av ablaze 1
Ananas. Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Har ikke hatt HEvielse, men har vært i en. Det er det mest personlige bryllupet jeg har vært i. Det var verdig, vakkert og mer romantisk enn et kirkebryllup der det blir "passet inn" i en mal. Han fra forbundet holdt en nydelig tale som var skrvet til akkurat det paret, og det var mer fokus på deres kjærlighet enn på kjærligheten generelt, og det synes jeg var veldig flott. Vi er jo der for brudeparet, ikke for Jesus eller alle andre som også elsker hverandre. Etter å ha vært der så er humanetisk vielse det eneste alternativet for meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå