Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst vil jeg si at jeg søker på masse jobber. Men jeg holder ikke ut lenger på jobb. Det er så dårlig arbeidsmiljø, ryggen verker som ett uvær hver dag når jeg er/har vært på jobb, usikkerhet i forhold til jobb (er ikke fast ansatt) og det er overtid hver bidige dag, og annenhver uke vet man aldri når man er ferdig på jobb. Og jeg merker at det tærer på, jeg er rett og slett utslitt etter jobb, ikke bare fysisk men også mentalt.

Jeg vet at det ikke ser så bra ut å være arbeidsledig, men mesteparten av stillingene jeg har sett og søkt på har jo oppstart ganske fort, og det kan jo være vanskelig hvis man er i jobb.

Men hva skal jeg si hvis de spør meg hvorfor jeg ikke har eller hvorfor jeg slutta? Hvor ærlig skal man være?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke er fast ansatt så kan du jo bare si et en potensiell ny arbeidsgiver at vikariatet ditt gikk ut.

Men hvis du har vondt i ryggen og presset virkelig går utover psykisk helse så bør du ta en tur til legen for råd og eventuelt en sykemelding.

AnonymBruker
Skrevet

Jaha. Så du er klar for 8 uker uten inntekt? Ja, for det er 8 uker karantene på dagpenger når man sier opp selv...

AnonymBruker
Skrevet

Jaha. Så du er klar for 8 uker uten inntekt? Ja, for det er 8 uker karantene på dagpenger når man sier opp selv...

No need to be bitchy, for det er jeg fullstendig klar over ;) Klarer meg i noen mnd uten inntekt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke er fast ansatt så kan du jo bare si et en potensiell ny arbeidsgiver at vikariatet ditt gikk ut.

Men hvis du har vondt i ryggen og presset virkelig går utover psykisk helse så bør du ta en tur til legen for råd og eventuelt en sykemelding.

Er heldigvis ikke så lenge igjen til jeg slutter, så det klarer jeg å holde ut :)

Bare det å se lyset i enden av tunnelen har letta sinnstemningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...