AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Ringer de fra mobiltelefon (jobbens) eller jobbens "hustelefon" når de ringer for å fortelle om at de vil ha deg til et intervju?
CoffeeCup Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Ringer de fra mobiltelefon (jobbens) eller jobbens "hustelefon" når de ringer for å fortelle om at de vil ha deg til et intervju? Det kommer vel helt ann på om de har et kontor de sitter støtt på, eller om de beveger seg litt rundt. Jeg ville antageligvis ringt fra jobbmobil, da jeg sjelden sitter på kontoret. Andre som sitter på kontoret hele arbeidsdagen, ringer nok fra kontortelefon. Hvorfor lurer du på det egentlig?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Jeg lurer på det fordi jeg har fått noen (2-3) ubesvarte (desverre) anrop fra mobiltelefoner i det siste. Jeg er arbeidsledig, og har sendt ut mange søknader det siste året. Da jeg forsøkte å søke opp hvem som hadde disse numrene, fikk jeg ikke treff. Ingen har heller ikke svart når jeg har prøvd å ringe dem opp igjen x antall ganger.
CoffeeCup Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Jeg lurer på det fordi jeg har fått noen (2-3) ubesvarte (desverre) anrop fra mobiltelefoner i det siste. Jeg er arbeidsledig, og har sendt ut mange søknader det siste året. Da jeg forsøkte å søke opp hvem som hadde disse numrene, fikk jeg ikke treff. Ingen har heller ikke svart når jeg har prøvd å ringe dem opp igjen x antall ganger. Har du prøvd å legge igjen beskjed på svareren hvis de har? Det er mange som ikke alltid er tilgjengelig til å svare på telefon, og forventer at folk legger igjen beskjed om det er noe viktig. Eller så er det kanskje bare telefonselgere som har ringt. De ringer ofte fra mobiltelefonnr, og kan ikke søkes opp på f.eks. gule sider.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Ringer de fra mobiltelefon (jobbens) eller jobbens "hustelefon" når de ringer for å fortelle om at de vil ha deg til et intervju? vanligvis ringer de fra hustelefon de ringer og legger igjen beskjed om at de vil ha deg til intervju. Noen få har brukt mobil. Hvis de ikke får tak i deg på tlf. sender de epost. Jeg har også hatt slike oppringinger, men det er som regel telefonselgere også via mobil som ringer hyppig 3gng daglig for å selge deg noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå