Gå til innhold

Forlover bytte 3 uker før bryllupet..hjelp meg noen? Papirene er sendt inn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et problem! Skal gifte oss om ca 3 uker. Og papirene er for lengst sendt inn. Jeg gjør et problem om til en kort historie.

Min eks, har satt griller i hodet på forloveden min bare for å ødelegge bryllup å dåp. Hun skal også være fadder! hun ble bare litt betenkt sa hu, men,

Nå får jeg ikke kontakt og hun vil ikke svare på ting. Nå føler jeg at dette går over styr og vil bytte eller ha en forlover til.Så lenge jeg føler at hun ikke stoler på meg så er ikke denne følelsen noe god! Jeg vil gjerne beholde henne men det har liksom blitt en isfront!

Vi skal gifte oss om ca 3 uker og jeg lurer på hva skal jeg gjøre ved bytte av forlover eller å ha. Forlover til?? Angående papirene som er sendt inn. Er bare sendt inn papirer på hun som jeg ikke hører noe ifra! Hjelp så fort som mulig hadde vært kjempe fint :goodbye::sovne: Takk på fohånd for svar:) hilsen bekymret...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det trenger ikke være samme person som vitner under vielsen som skrev under på forlovererklæringen - bare bytt om du vil

Gjest Mildrid
Skrevet

Som hun over sier så kan en person skrive under erklæringen og en annen være vitne. Her skrev svigers under papirene siden min forlover var så langt unna. Ikke noe problem.

Bare å hanke inn en annen venninne til å være med i kirka det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...