123sport Skrevet 11. april 2012 #1 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Velkommen til sportens treningsdagbok Da har jeg bestemt meg for å opprette en treningsdagbok her på KG, fordi jeg nå innser hvor liten tid det er til sommerferien. Jeg skal ned så mye som mulig, men på en sunn måte - så det blir spennende å se hvordan dette går! Hvis det er noe du lurer på eller synes er dårlig/bra med dagene mine, er det bare å si ifra! Gjerne følg meg på veien mot en frisk og rask kropp, kanskje du også blir inspirert Endret 11. april 2012 av 123sport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 11. april 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 11. april 2012 Dagen idag: Frokost, 07:30: en appelsin og et knekkebrød Mellommåltid, 11:00: Et eple og et knekkebrød Lunsj, 14:30: En appelsin, et rundstykke og en skive Middag: Spagetti bolognese Trening: 1 1/2 time tennis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 11. april 2012 #3 Del Skrevet 11. april 2012 Hei og velkommen til treningsdagbokforumet! Her vil jeg følge med - jeg vil også ha fokus på å gå stramme opp på en sunn måte fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 11. april 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 11. april 2012 Hei og velkommen til treningsdagbokforumet! Her vil jeg følge med - jeg vil også ha fokus på å gå stramme opp på en sunn måte fremover Tusen takk Så bra! Ser du også har en treningsdagbok, skal få fulgt med på din også så flink du er til å trene, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 12. april 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Dagen i dag: Frokost, 07:30: to brødskiver med salami Mellommåltid, 10:00: en brødskive med salami og et eple Lunsj, 13:00: Spagetti bolognese og et hjemmelaget rundstykke med brunost Mellommåltid, 16:00: smoothie Middag, 20:00: Biff og grønnsaker Trening: 2 timer tennis Endret 12. april 2012 av 123sport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 15. april 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 15. april 2012 Da har jeg kommet hjem fra hyttetur med 6 venner! Det var kjempegøy:) nå er jeg hvertfall back on track igjen, men orker ikke skrive hva jeg har spist i helgen fordi jeg skal legge meg. Nå starter en ny og sunn uke, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 16. april 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 16. april 2012 Dagen idag: Frokost, 08:30: et rundstykke Mellommåltid, 12:00: et rundstykke Lunsj, 14:30: to rundstykker Middag: Tacosalat Trening: 30 min løpetur. Dessverre dårlig med trening idag, har hatt så mye skole å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 23. april 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 23. april 2012 da er jeg tilbake etter en treningsleir i sverige, som varte fra onsdag til lørdag. Vi trente 15 timer til sammen på de få dagene, så føler jeg er ganske greit trent nå! ulempen er at jeg ikke hadde tilgang til internett så denne dagboken har ikke fungert så bra hittil...+ at jeg skal til tyrkia på torsdag i fem dager(uten tilgang til internett) for å trene enda mer. uansett, dagen i dag: Frokost, 07:30: en og en halv brødskive med leverpostei Mellommåltid, 11:30: en grønn god morgen-yoghurt og et eple Lunsj, 14:00: to brødskiver med brunost og et eple Middag, 19:30: laks, spinat og byggryn. Trening: 1 1/2 time tennis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 2. mai 2012 Kom hjem fra Tyrkia igår, og nå skal jeg ikke reise på en stund så da blir det nok flere innlegg her Dagen idag: Frokost, 07:30: et knekkebrød(fiberrik) med leverpostei og en gulrot Mellommåltid, 11:00: - en banan - en liten milkyway(sjokolade.. fyfy) - to yoghurtnøtter (fyfy) Mellommåltid, 13:30: et grønt eple Lunsj/middag, 14:30: - byggryn og kyllingfilet med pesto - et knekkebrød med makrell i tomat - en drueklase Kvelds, 21:00: grønnkål,to gulrøtter og et knekkebrød(fiberrik) med leverpostei Trening: 1 1/2 time tennis 1 time styrke: - slyngetrening, for det meste rettet mot ryggen - ryggøvelser - 55 sit-ups - 15*3 vanlige push-ups - 10*2 dips vekter: - Biceps: 6 kg, 15*3 - Løfter vektene fra 90 grader i armene og rett opp(over hodet med strake armer), trener for det meste skuldrene og ryggen. 4 kg, 15*3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå