-Ishtar- Skrevet 11. april 2012 #21 Skrevet 11. april 2012 Når jeg tenker på ei Elvira, ser jeg for meg en eterisk, alveaktig, vakker, elegant, grasiøs og naturlig jente. Syns det er et nydelig navn, som er meget spesielt. Den som bærer navnet skal virkelig passe det. Dette er ikke et navn som passer alle.
Gjest imli Skrevet 11. april 2012 #22 Skrevet 11. april 2012 Når jeg tenker på ei Elvira, ser jeg for meg en eterisk, alveaktig, vakker, elegant, grasiøs og naturlig jente. Syns det er et nydelig navn, som er meget spesielt. Den som bærer navnet skal virkelig passe det. Dette er ikke et navn som passer alle. Kvifor det? Kor lenge må ungen leva før ho kan få eit namn då, for å prove at ho "passar" til det? Eg tykkjer Elvira er eit av dei betre namna som er populære no, men byrjer å verte ganske lei denne typen namn no. Sjølv om Elvira definitivt er eit namn med meir "tak i" enn Emilie og Leah
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #23 Skrevet 11. april 2012 Ikke noe jeg synes kler etnisk norske. Kjenner kun ei Elvira og hun er medium i huden med ravnsort hår og slank liten kropp, kan ha noe med det å gjøre.
pratesyk Skrevet 11. april 2012 #24 Skrevet 11. april 2012 Syns det var kjempe fint navn jeg. Syns ikke det var fjollete i det hele tatt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå