AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Hei! Venter barn iløpet av noen uker. Jobber i barnehage, og der er det en nydelig jente som heter Elvira. Har aldri likt det navnet, men etter å ha blitt kjent med henne og brukt navnet mye synes jeg det er utrolig vakkert. Hva synes du om det navnet? Hvilke assosiasjoner har du til det?
Wanita Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Kjenner og ei jente med navn Elvira, og ho er nyyyydelig. Så jeg har bare god ord å si om det navnet
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Jeg synes egentlig det er veldig fint, og ville før jeg ble gravid ville jeg at hvis jeg fikk ei jente skulle hun hete det. Men da jeg ble gravid ble det ikke vurdert engang. Jeg vil ikke ha et "fjollete" navn, og jeg synes det er litt fjollete, i samme gate som Christabelle, for eksempel. Tenker selvfølgelig på Elvira Nikolaisen når jeg hører navnet.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Trådstarter her igjen. Ja, anonym bruker.. Jeg er enig i at navnet er noe fjollete. Derfor er jeg litt i tvil. Da særlig når storesøskene til barnet i magen har staute, norske navn. Føler liksom ikke det passer seg da. Men likevel er jeg så forelsket i det navnet.
Silfen Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Elvira forbinder jeg med en tegneseriefigur. Men jeg syns ikke det er fjollete og det passer vel så bra til en voksen dame som til en baby.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Synes navnet er nydelig! Ser for meg ei søt, lita, blond og ydmyk jente
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Jeg synes egentlig det er veldig fint, og ville før jeg ble gravid ville jeg at hvis jeg fikk ei jente skulle hun hete det. Men da jeg ble gravid ble det ikke vurdert engang. Jeg vil ikke ha et "fjollete" navn, og jeg synes det er litt fjollete, i samme gate som Christabelle, for eksempel. Tenker selvfølgelig på Elvira Nikolaisen når jeg hører navnet. Hva er galt med Christabelle? jeg heter det ,aldri fått noen klager
Purple Basil Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Elvira er et nydelig navn Jeg har ei god venninne som heter det, og har mange positive assosiasjoner med navnet:)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 Hva er galt med Christabelle? jeg heter det ,aldri fått noen klager Hehe, jeg vet ikke, jeg bare synes det er et fjollete navn. Sorry 2
acna Skrevet 11. april 2012 #12 Skrevet 11. april 2012 Jeg synest det er et nydelig navn (Fjollete ville jeg aldri brukt for å beskrive det)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #13 Skrevet 11. april 2012 Jeg synes Elvira er et staut og sterkt navn, jeg. Ikke søtt og svevende som Emilie, liksom. Så da går det nok bra sammen med søsknenes navn
Ryvre Skrevet 11. april 2012 #14 Skrevet 11. april 2012 Kjenner ei som heter dette. Hun er fra et søramerikansk land, har fantastisk laaaaangt og tykt hår som er kullsvart, nydelige øyne og et smil som varmer hjertet og som alltid får seg på godt humør. Så ja, jeg får alltid gode vibber når jeg hører det navnet
challenger Skrevet 11. april 2012 #15 Skrevet 11. april 2012 Vakkert navn, nesten litt eventyraktig:)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #16 Skrevet 11. april 2012 Hehe, jeg vet ikke, jeg bare synes det er et fjollete navn. Sorry folk liker forskjellig :gjeiper: jeg er værtfall kjempe fornøyd med navnet mitt:)
Gjest "gjest" Skrevet 11. april 2012 #17 Skrevet 11. april 2012 Kjenner en Leonberger som heter Elvira. Hun er en kjempedame.
Elizia Skrevet 11. april 2012 #19 Skrevet 11. april 2012 Syns det er et nydelig navn jeg. Hadde jeg fått en jente, hadde jeg seriøst vurdert det. Elvira er ikke et sukkersøtt navn som mange andre populære navn er. Men et navn som passer en tøff jente.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå