AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Jeg er blitt 30, og jeg syns det er så fint! Føler meg tryggere og sikrere på meg selv, og føler meg vakrere enn noen gang. Jeg ser så ung ut, og jeg holder meg veldig bra. Jeg er singel og har det bra. Har alt jeg trenger og gjør hva jeg vil. Studere enda gjør jeg også, og skal holde på noen år til. Da passer det bra å være singel og å ha tid til seg selv. Jeg har slått meg til ro med at jeg er singel, og gidder ikke bry meg med å bekymre meg for om jeg kommer til å forbli singel, eller om jeg komme til å få barn. Jeg tenker som så at drømmemannen kommer kanskje med årene, jeg er da ung enda? Jeg er ikke en person som liker å date. Jeg liker ikke prøve ut masse forskjellig for å se om det klaffer. Jeg liker heller å møte noen der og da, og ta det derifra. Det er sjelden jeg møter noen jeg interesserer meg for, så når jeg først gjør det, så satser jeg kun på han. Men er det så ille å være singel i 30-årene? Er det så ille å ikke ha mann og barn? Jeg kjenner at jeg klarer meg helt fint alene. Mange som ikke skjønner hvordan jeg klarer meg uten sex, men jeg klarer å tilfredsstille meg helt alene, og det er bedre enn å ha seg meg noe som kun er kortvarig. Kanskje jeg ikke liker å gi meg hen med hvem som helst? Jeg føler meg tryggest med en jeg har følelser for, og som jeg blir kjent med over tid. Aller tryggest har jeg det med meg selv - elsker meg selv og liker å være for meg selv iblant, og finner på mye koslig og gøy alene. Så derfor er jeg singel og barnløs. Og det vil jeg nok være til jeg møter noen jeg kan satse på. Flere som har det sånn? 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Å joda, både jeg og flere andre jenter jeg kjenner har det kjempefint som single Vi kan date og flørte, men tar ikke til takke med hva som helst. Jeg har vel egentlig gitt opp tanken på å møte en bra mann så klarer meg superfint uten. Jeg føler meg nesten som Victoria Beckham med alle invitasjoner jeg får, til fester, turer, premierer etc. Og gjett om de jeg kjenner som er etablert misunner meg og vennene mine Så kos deg du ts, prøv å ikke stress! Ingens liv er perfekt. Jeg tror at hvis man virkelig er truly happy med seg selv så vil man tiltrekke seg positive mennesker. Og siden det ikke ser ut til at Enrique Iglesias eller Daniel Nannskog banker på min dør så holder jeg meg opptatt med å gjøre masse gøy.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Har ikke vært singel så lenge, og har vel foreløpig et håp om å finne en bra mann, men jeg tenker også mye som deg, trådstarter Det var veldig befriende å bli singel, bruddet var mye lettere enn jeg trodde (selv om eksen med sitt noe skrudde ego stadig påstår han tror det er vanskeligere for meg enn ham), og jeg er så mye tryggere på meg selv og hva jeg vil og ikke vil nå enn tidligere, at jeg vet jeg kommer til å ha et fint liv uansett om jeg forblir alene eller møter noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå