Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest nå...
Skrevet

Hvordan hadde dere reagert dersom dere fant ut at eksen er horekunde.

Jeg og eksen er veldig gode venner men han sank rimelig langt nå.

Det var helt tilfeldig at jeg fikk vite om dette og vet ikke hva jeg syns om han lenger. ( Har alltid syns veldig godt om han.)

Er ikke sjalu men respekten er liksom borte.

Trodde ikke det om han. Han er bare 27 år og har draget på byen.

Må tilføye at jeg alltid har hatt et labert syn på horekunder.

Vi omgåes mye og har felles venner, noe som gjør det vanskelig å forholde meg til han slik jeg har gjort tidligere.

Vet også at han driter i om jenta er 15. ( har fått vite det)

Føler ikke at jeg kjenner han i det hele tatt.

Hvordan hadde dere reagert dersom dere hadde vært i min situasjon?

Er jeg teit som syns det er kvalmt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet, og kuttet han enda mer (helt) ut av livet mitt..

Skrevet

Da hadde jeg blitt skuffet. Det hadde vært en kynisk side av hans person (tenker særlig mht at han ikke bryr seg om at de er 15) jeg ville blitt skremt over å ikke ha oppdaget før.

For meg ville dette vært vanskelig.

Skrevet

Det fikk jeg også greie på at min eks gjorde èn gang før han ble sammen med meg.

Han gjorde det av nysgjerrighet sa han,

Det som irriterte meg mest var at vi diskuterte temaet helt åpent da vi var sammen og jeg spurte han rett ut om han hadde kjøpt sex noen gang, men da nekta han for å ha gjort det.

Jeg kan forsåvidt forstå hvorfor han ikke ville innrømme det.

Skrevet

Jeg hadde blitt kvalm, mista all respekt for han og forsøkt å glemme han fullstendig.

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvordan fikk du vite det?

Har noen noen fordeler av at du er sur på ham?

En sextransaksjon er jo en privat ting imellom den prostituerte og kunden så akkurat det er ingen big deal. Dog ville jeg nok ha blitt litt bekymret of at han kanskje har en lille dragning mot småpiker.....

Det er en big deal.

Gjest Anonymous
Skrevet

For en naivitet!!!!!!!!!!!! De fleste gutter eller menn prøver dette før eller senere, om de får sjansen til det! :briller:

Det er hverken uvanlig eller unormalt..............Ærlig talt.

og en annen sak, -har du egentlig med hans fortid å gjøre? :o Du har vel også dine svin på skogen? Du er vel ingen dommer.........?!!?

og det skjedde heller ikke mens dere to var sammen?

Bli kvitt dine fordommer, det er det beste du kan gjøre for deg selv dette året.........om du ikke gjør noe annet!

Skrevet

Er det noe annerledes om en finner ut at en eks har kjøpt seg litt sex enn om det er en kamerat/venninne?

Hvordan ville jeg reagert? Med sjokk og vantro først kanskje. Deretter med nysgjerrighet. EN handling definerer ikke en person, derfor ville jeg kanskje ikke avsluttet vennskapet. Han ville jo fremdeles være den han var, bare at jeg satt inne med ny viten.

Skrevet
For en naivitet!!!!!!!!!!!! De fleste gutter eller menn prøver dette før eller senere, om de får sjansen til det! :briller:

Tror ikke det stemmer helt...

Gjest sexysadie
Skrevet

Det stemmer nok en god del; er jeg redd.

særlig slike menn i div utentikstjenester o.l.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er hverken uvanlig eller unormalt..............Ærlig talt.!

Jeg oppfatter meg selv ikke som naiv - og mener bestemt å tro at de flest e som fikk sjansen ville ha sex med en prostituert :o - Snakk om å gre alle over en kam

Skrevet

Spiller det egentlig noen rolle for deg hva hordan hans sexliv er når dere ikke er sammen? Jeg mener - har du egentlig noen rett til å mene noe om dette? Det er en helt privat sak hvem som ligger med hvem så lenge du ikke har noe bånd til ham.. Hadde dere vært sammen - ja da ville jo det hele stilt seg anneledes..

Men det som bekymrer meg litt er - hva slags menneske forteller dette til andre? Jeg mener, den som sa dette til deg må jo ha fått vite det av noen - og hvis det ikke var han det gjelder... Vel DA har dere et tillitsproblem i deres feller "vennegjeng"... Og det ville jeg vært mer betenkt over....

(Det med 15 år... Vel, jeg hadde sex første gang som 15 åring.. Skammer meg heller ikke over det - frivillig og skuffende - men en erfaring rikere :oops: og han var over 20......)

Slutt å være så fordømmende - han har vel ikke endret personlighet bare fordi om du vet noe om han du ikke liker?? Hva er endret? Jo, ditt syn på han, din oppfatning - og det har ingenting med han å gjøre.. Kun med deg...

-K-

Skrevet

Enig i at dette her er hans privatsak. Dessuten, jeg tror statistikker sier at 4 av 10 menn har prøvd sex med prostituerte, så du skal være forsiktig med å dømme eks- en din. En av de andre tre kan være din far, din bror eller kanskje kjæresten din......... Hvordan vil du reagere da?

Jeg tar 110% avstand fra prostitusjon, men avviser ikke kamerater som har kjøpt sex av den grunn.

Skrevet

Hei du.

Min første reaksjon ville nok vært preget av overraskelse, litt fortvilelse (hvorfor har han ikke sagt det?) og tom-for-ord.

Jeg tror ikke jeg ville mistet respekten for ham.

Dersom dette er en person som du liker ellers, hva er det egentlig med dette som du steiler for?

Det er liksom opp og avgjort at man skal fordømme prostitusjon, men hvorfor reagerer du så sterkt?

Jeg tror mange helt normale mennesker ellers, kan prøve slikt som dette en eller annen gang i løpet av livet - av ulike grunner.

Spenning?

For å ha prøvd?

Vet ikke.

Men, hvordan vet du dette, har han fortalt det selv?

Hva med å diskutere det med ham, siden dere er i samme miljø?

Synes ikke dette skal være tabu.

Det meste kan løses ved å snakke sammen.

Skrevet

man har jo ikke noe med hvem eller hvordan exen utfolder sexlivet sitt,så lenge man ikke er ett par.

men jeg skjønner jo at du synes det er litt vemmelig fordi du har høyere moral på det feltet,og fordi han er en du har vært så nær.

om dette er normalt at alle gutter/menn ville prøvd om sjansen bød seg,tror jeg ikke,jeg tror noen ville prøvd det,mens noen beholder fantasiene.

så lenge han er en god venn av deg synes jeg du må ta han for den han er,så lenge ikke handlingene hans skader deg.og om du føler deg litt "såret" så har du kanskje fortsatt følelser for ham likevel?

Skrevet

Æsj det synes jeg er kvlamt! Menn (og kvinner) som kjøper sex kan da umulig ha respekt for det mennesket de misbruker (ja jeg mener det er misbruk... de gjør det frivillig ja men ikke kom og fortell meg at det er noe de liker.. ). Og spes hvis jenta var 15 år. Uff og æsj. En sånn gutt ville ikke jeg hatt noe med å gjøre!

Skrevet

Tror ikke det stemmer helt...

nei det ville ike jeg gjort hvertfall..

og de fleste jeg kjenner ville heller ikke gjort det antar jeg

Gjest som Factor
Skrevet

nei det ville ike jeg gjort hvertfall..

og de fleste jeg kjenner ville heller ikke gjort det antar jeg

Hva vet du om det??? Er du ikke "litt" naiv nå????

Veldig mange menn har prøvd prostitusjon, men det er vel neppe noe de informerer sine koner, mødre eller døtre om. Den typiske horekunde har faktisk et barnesete i bilen sin..........

Gjest GreenSky
Skrevet
Den typiske horekunde har faktisk et barnesete i bilen sin..........

Hvordan vet du det? :wink:

Skrevet

Dere som tar sånn avstand fra kontakt med de som har prøvd dette.

Hva hadde dere gjort om deres kjære som dere har et flott samliv med, plutselig forteller at han har kjøpt sex før deres tid ?

Ville det forandra ditt syn på han som person, ville hans fortid og nysgjerrighet før du kom inn i bildet ødelegge forholdet og alt dere har bygd opp sammen ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...