Gå til innhold

Folk som avbestiller i siste liten, reiser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Regner med det finnes noen som ikke møter opp på reisen sin fordi noe har uforesett har hendt. Da vil det jo bli noen ledige plasser på flyet. Hvor finner man slike reiser?

Restplasser er jo noe annet.

Lurer litt på muligheten for å troppe opp på flyplassen og finne seg en slik reise samme dag. Er det muligheter for dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fly overbookes nettopp fordi mange ikke møter opp. Tror derfor ikke slike reiser finnes, men mulig noen andre har hørt noe annet?

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes noe som heter standby-billetter, da kjøper man billett, og kommer på første fly til destinasjonen som det er ledig plass på. Litt usikker på om det kun gjelder innenlands, eller det var kun fordi jeg da jobbet innen reiseliv....

jeg hadde sjekket med et flyselskap, kanskje kan man fikse noe i billettskranken på flyplassen?

Skrevet (endret)

Restplassbilletter kan også være slike billetter som avbestilles i siste liten. Husker mine foreldre bestilte slike billetter da jeg var rundt 10-11 år, de betalte 10.000 kr for et femstjernes hotell for tre personer (dvs dem og meg) i Tyrkia for to uker hvor frokost og middag var inkludert. Et av de flotteste hotellene jeg har bodd på. Så man kan være skikkelig heldig. To uker senere gikk reiseselskapet konkurs, så vi var nok heldige på flere måter. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...