AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Jeg og kjæresten snakket om at vi ville reise på ferie sammen. Jeg vil til et sted med gode shoppingmuligheter. Gjerne en by der det er kjempebillig. Gjør ikke noe om det er et fint sted utenfor en større by slik at en må ta buss inn. Han vil oppleve kultur, så han vil ikke på noe spesielt turiststed. Hadde vært perfekt med en varm flott by, der vi kan oppleve landets kultur bare ved å dra på 1-2 dager sightseeing tur og samtidig muligheter for billig shopping. I tillegg lurer jeg på gode nettsider for å finne billige ferier?
freddy Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Nå skriver du ingenting om når dere skal reise, så hvor varme mine forslag er vet jeg ikke. Men billig, shopping og kultur - da bør du se østover. Altså f.eks. Praha, Krakow, Budapest, Riga, Vilnius eller Warsawa f.eks. (i nevnte rekkefølge). Det beste tipset for sånne turer er selvfølgelig å sette dem sammen selv med fly+hotell. Hvis dere bor sentralt på østlandet, kan du jo sjekke ryanair, norwegian, air berlin, air baltic eller rett og slett bruke finn.no som søkemotor. Momondo.com eller flybilligst.com er også veldig bra. Hoteller kan du også sammenlikne på finn.no. Ellers bruker jeg som oftest booking.com som er enkel, oversiktlig og har greie priser. Du kan også sjekke solfaktor.com for ferdige storbypakke.
lillemeg90 Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Var nettop i Budapest på kjærestetur! veldig fin plass, med mye kultur, severdigheter, shopping og gode priser. Ellers kan jeg anbefale Barcselona, Roma og Riga:)
Belle de Jour Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Lisboa synes jeg er helt perfekt for kjærestetur - passe varmt, utrolig mye fint å se, gode restauranter og shoppingmuligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå