||Becks|| Skrevet 20. januar 2004 #1 Skrevet 20. januar 2004 den nye Office-pakka? Altså Microsoft Office 2003? I så fall, hvordan er dette i forhold til den "standard" versjonen som ofte følger med XP...? Håper på raskt svar, takk!
Gjest Lea Skrevet 20. januar 2004 #2 Skrevet 20. januar 2004 Så vidt jeg vet er Outlook Express med i operativsystemet (XP f.eks), mens Outlook følger med i Office-pakka. Den nye versjonen er veldig bra synes jeg. Oversiktig og fin. Det er ikke så stor forskjell fra Office 2000 (som jeg bruker hjemme), men noen små ting er endret og det ser ganske ukjent ut med en gang. Forskjellen på Outlook Express og Outlook er vel egentlig at Outlook har flere funksjoner.. kalender m.m. Outlook Express brukes kun til å sende og hente mail.
14062003 Skrevet 20. januar 2004 #3 Skrevet 20. januar 2004 Når du installerer Office, så "tar Outlook" over det som trengs fra Outlook Express (spør om det første gangen du åpner Outlook). Outlook Express brukes bare til mail, adresebok og news. Outlook brukes til mail, kalender, notater, mer avansert adressebok og litt annet snacks, dog ikke news.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå