Brunhilde Skrevet 16. april 2012 #61 Skrevet 16. april 2012 Jeg liker oreokake, men har bare smakt hjemmelaget og tror jeg ville byttet ut ostekremen med vanlig pisket krem eller hvit sjokolademousse hvis jeg skulle laget den selv. Nei, jeg er ikke så veldig glad i ostekrem, men jeg elsker alt med sjokolade...
Soleklart Skrevet 16. april 2012 #63 Skrevet 16. april 2012 Jeg liker ikke krem, Oreo-kjeks, eller sjokolademousse. Oreokake derimot er fantastisk godt! Den er dessuten best to dager etter at man har lagd den.
Kvist Skrevet 16. april 2012 #65 Skrevet 16. april 2012 Fått den servert en gang, alle ooo'et og aaa'et og sa kaka var fantastisk. Jeg syntes det smakte smør, pulvermousse og søt-søt-søt kjeks. Blæh. Mulig det er noe annet om den ikke er basert på pulver og sånt da, men de kjeksene er virkelig ikke gode.
Vulpes Skrevet 16. april 2012 #66 Skrevet 16. april 2012 Smakte oreokake med hjemmelaget is hos en venninne en gang. Var nok en av de beste kakene jeg har smakt noen gang. Nam nam!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå