Gå til innhold

Oreokake.....

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, det gjør faktisk jeg og. Jeg liker dots-kjeksene bedre. Den brune pakken som er sånn brownies-kjeks :)

Den brune ja. Jummjumm. :)

Skrevet

jeg syntes også oreokake er utrolig godt! :jepp:

Men fy så mektig..! Blir veldig sjeldent jeg spiser den da, kanskje laget den to ganger de siste to årene.

• Liker 1
Skrevet

Neste gang jeg lager oreokake skal jeg lage bare bunnen med bare philadelphiakremen oppå (droppe det dær ekle sjokoladegreia inni)

Palmeolje er jo rågodt :popcorn::fnise:

• Liker 1
Skrevet

Den er god, men det holder med et stykke eller to, da den blir litt kvalmende om man spiser for mye :)

Skrevet

Jeg syns fort de du kjøper ferdig på 7/11 og deli de luca fort blir litt tørre. Mye bedre å lage den selv! ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker oreokake men klarer sjelden mer enn ett stykke, mektig :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

"Fun" fact: ett stykke oreokake (med hjemmelaget sjokolademousse laget av egg, kokesjokolade, sukker og fløte) inneholder svimlende 664 kalorier!!! :sjokkert: Da er kaka delt i tolv.

Endret av Lista
  • Liker 1
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jepp, jeg syntes Oreo kake er fantastisk godt. Usunnt eller ei, I dont care!

• Liker 1
Skrevet

Jepp, jeg syntes Oreo kake er fantastisk godt. Usunnt eller ei, I dont care!

Jeg driter i kalorier når jeg spiser kaker jeg også, ville bare vise hvor usunn (og digg!) den faktisk er :)

Skrevet

syns den er kjempegod :D men neste gang jeg lager den skal jeg prøve å ha nøtter i den også, eller bær på toppen. så den blir enda bedre. hihi

Skrevet

syns den er kjempegod :D men neste gang jeg lager den skal jeg prøve å ha nøtter i den også, eller bær på toppen. så den blir enda bedre. hihi

Oh, ja! Jordbær til kaka blir sikkert knallgodt!

Skrevet

Jeg synes Oreokake er kjempegodt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nei

Og jeg er kakemons...Men dette blir bare too much for meg. Kvalmt og ekkelt. Men jeg liker ikke oreokjeks heller...

Skrevet

Jeg elsker kake, og kan spise sjokoladekake i uante mengder, men Oreokake.. Jeg greier ikke et stykke engang.

Fikk servert på jobb, tok en skje og jeg fatter ikke at den blir så oppskrytt..

Kvalmende, altfor mektig...

• Liker 1
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Den er god, men veldig mektig. Så jeg orker nesten aldri et helt kakestykke på en gang.

Skrevet (endret)

det er stooor forskjell på oreokakene du får på resturant og de du lager selv!nå er det jo to typer oreokake også da men uansett så er den du kjøper på resturant industrielt lagd, vært fryst og i tillegg sittet i en kjøl en liten stund..

så hjemmelaget fersk oreo dream cake er deffinitivt 100x bedre enn den du kjøper ferdig!de som bare har smakt oreokaken du kjøper har IKKE smakt skikkelig god oreokake!

det er i mine øyne som og si at de ikke liker pizza etter og ha smakt grandiosa...

Endret av ^me^
Gjest Survival
Skrevet

Jeg har aldri smakt oreokake lagd av noen andre enn meg og venner, så denne "industri-oreokaka" var ikke mitt utgangspunkt for innlegget mitt. Sånn i tilfellet noen lurte.

Gjest Ludovie
Skrevet

så hjemmelaget fersk oreo dream cake er deffinitivt 100x bedre enn den du kjøper ferdig!de som bare har smakt oreokaken du kjøper har IKKE smakt skikkelig god oreokake!

DET tror jeg på. :)

Skrevet

Jeg synes den blir for mektig og kvalmende.

Skrevet

Jeg syns ikke oreokake er så godt. Da tar jeg heller et stykke med mandelkake :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...