Gå til innhold

Oreokake.....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

det må jo være noe av det mest usunne(palmeolje) og kvalmende man kan ha i seg....

Skrevet

Ja, jeg syns at oreokake er smaker veldig godt. Og de fleste kaker er usunn uansett :vetikke:

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

• Liker 1
Skrevet

Jepp, når jeg skal kose meg driter jeg i usunt fett. Hvordan kan man ellers nyte livet? Vi har brukt palmeolje i flere tiår og folk i norge blir langt over 90 år. Tror det går bra.

• Liker 10
Skrevet

ja, jeg synes den er god. derfor spiser jeg den.

hvis du ikke synes den er god, så la vær å spis den kaka da vel.

• Liker 9
Skrevet

Ja, NAM!

• Liker 1
Skrevet

Den er insane deilig :D!!!

• Liker 3
Gjest BabyBlue
Skrevet

Spiste skikkelig mye av det en gang, har som resultat aldri hatt lyst på det igjen :fnise: Den er mektig, ja! Napoleonskake er min all time favoritt uansett :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, når jeg skal kose meg driter jeg i usunt fett. Hvordan kan man ellers nyte livet? Vi har brukt palmeolje i flere tiår og folk i norge blir langt over 90 år. Tror det går bra.

Vi har røykt sigaretter her i landet mye lenger, og folk blir fortsatt over 90. Dermed er ikke røyking så farlig.

• Liker 5
Skrevet

Vi har røykt sigaretter her i landet mye lenger, og folk blir fortsatt over 90. Dermed er ikke røyking så farlig.

Bra poeng!

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye palmeolje får man egentlig i seg av et stykke oreokake? Hvis det er bare kjeksen som inneholder det er det da ikke snakk om så veldig mye.

• Liker 1
Gjest Ludovie
Skrevet

Haha, har ikke smakt det (og kommer forhåpentligvis heller aldri til å gjøre det), men jeg kan virkelig ikke forestille meg at noe sånt kan være godt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Oreokake er forferdelig, og det har jeg alltid vært helt klar på fra første gang jeg smakte den full av forventning etter hypen her inne. Forskrekkelig, rett og slett! Og det er ikke fordi jeg er redd for gode kaker eller kalorier, sånn generelt sett.

Det er som med cupcakes med en halvkilo smørkrem på hvert: Det smaker hy, men alle skal ha det nå for tiden fordi det er in.

:riste:

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvor mye palmeolje får man egentlig i seg av et stykke oreokake? Hvis det er bare kjeksen som inneholder det er det da ikke snakk om så veldig mye.

Og dessuten er det få personer som eter kaka flere ganger i måneden. Oreokake 3 - 5 ganger i året kan umulig gjøre stor skade :gjeiper:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Har nettopp smakt den kaka for første gang,og den var kjempegod :jepp:

• Liker 3
Gjest happy_me
Skrevet

JAAA! Oreokake er bare heelt fantastisk NAMNAM! :)

Det usunne er alltid det beste :lur:

• Liker 3
Gjest Ludovie
Skrevet

Det usunne er alltid det beste :lur:

Ikke nødvendigvis enig. Altså, jeg er på ingen måte en helsefrik - jeg liker bl.a. smør, fløte, ost, rødt kjøtt, øl, og andre ting som gjerne blir betraktet som usunt, men jeg liker også grønnkål, hvitløk, olivenolje, kikerter, diverse grønnsaker, og andre ting som gjerne blir betraktet som sunt. :)

Og for min gane, er kaker/godteri/snacks med masse palmeolje, transfett, sukker, tilsetningsstoffer, kunstige søtingsmidler og den type ting, ikke godt i det hele tatt.

• Liker 2
Gjest Mildrid
Skrevet

Transfett og palmeolje i rett kombinasjon kan være godt en sjelden gang, men akkurat Oreokaken blir litt for ekstrem for min del.

Skrevet

Haha, har ikke smakt det (og kommer forhåpentligvis heller aldri til å gjøre det), men jeg kan virkelig ikke forestille meg at noe sånt kan være godt.

Enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...