Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobbsøker og ledig.

Godt voksen,gift og etablert.

Mann har hatt fast jobb i mange år. Å flytte for han tilsier arb.ledighet også for han.

Jeg har ca 25000 utbetalt når jeg er i jobb.

Vi har bygd hus for noen år siden.Å selge nå vil være dumt. Vi vil heller ikke få nok til å kjøpe ny bolig en annen plass.

Om Nav krever jeg flytter,så er det eks en jobb i Oslo. Jeg kjenner ingen i Oslo. Jeg må skaffe meg bolig der,og det må bli et krypinn. Noe annet blir for dyrt. Kansje jeg kan få noe til 6000?

Så skal jeg reise hjem på besøk. Kansje en g pr. mnd? Noe annet har jeg ikke råd til. Prisen vil ligge på c 4000 KR. Det fodyrer med ekstra strøm og husholdning.

Så når jeg har betalt mine lån hjemme,pluss det i Oslo så er jeg gjeldslave etter kort tid. Bare med bosted og reise er jeg 10.000 i minus.........................

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du blir neppe flyttet til Oslo, men du kan bli flyttet andre steder. Og det syns jeg er helt greit, det er ikke statens oppgave å betale fordi du nekter å bevege deg for å skaffe arbeid. Skaff jobb selv, så trenger du ikke bekymre deg for flytting.

AnonymBruker
Skrevet

Du blir neppe flyttet til Oslo, men du kan bli flyttet andre steder. Og det syns jeg er helt greit, det er ikke statens oppgave å betale fordi du nekter å bevege deg for å skaffe arbeid. Skaff jobb selv, så trenger du ikke bekymre deg for flytting.

Ja,jeg kan dra andre plasser på jobb,men inntekt og utgifter hjemme tilser at jeg vil dra på meg gjeld hver mnd.

Kansje det er greit at hjemmet vi har går på tvangsauksjon?

Jeg gjør alt for å skaffe meg jobb,bare så det er sakt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...