Syden Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Jeg har en hvit singlett som blir brun bare av at jeg har på meg deodorant.. og når jeg vasker det, så blir det ikke hvitt igjen, hva skal jeg gjøre for å få det hvitt igjen?
Topplue Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Du må la deodoranten tørke før du tar på deg klær. Du kan prøve å klorde tøyet, men jeg synes det gir best resultat om du legger tøyet i bløt med litt eddikk. 1
Syden Skrevet 11. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2012 [quote name=Forever ' timestamp='1334153770' post='10779700] Du må la deodoranten tørke før du tar på deg klær. Du kan prøve å klorde tøyet, men jeg synes det gir best resultat om du legger tøyet i bløt med litt eddikk.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Ikke vaske hvite klær sammen med f. eks røde. Også eventuelt klore Dette med eddik har jeg ikke prøvd, kanskje jeg skal gi det et forsøk. Pappa klarer alltid å farge undertøyet mitt grå-lilla 1
Syden Skrevet 11. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2012 Ikke vaske hvite klær sammen med f. eks røde. Også eventuelt klore Dette med eddik har jeg ikke prøvd, kanskje jeg skal gi det et forsøk. Pappa klarer alltid å farge undertøyet mitt grå-lilla hehe, hører ofte menn klarer og vaske klær med forskjellige farger sammen, rart det der egentlig:P ja, jeg passer altid på å vaske hvite klær for seg, og røde klær for seg osv
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 hehe, hører ofte menn klarer og vaske klær med forskjellige farger sammen, rart det der egentlig:P ja, jeg passer altid på å vaske hvite klær for seg, og røde klær for seg osv Ja, og ikke bare det: Når han tror jeg ikke vil merke det, så vasker han de på 60 grader. Da blir de alltid så klumpete og fæle...
Havbris Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 (endret) Ikke vaske hvite klær sammen med f. eks røde. Også eventuelt klore Dette med eddik har jeg ikke prøvd, kanskje jeg skal gi det et forsøk. Pappa klarer alltid å farge undertøyet mitt grå-lilla Enda et tips kan være at pappa ikke vasker klærne dine, og da får du kontrollen på dette selv. Hvis du bor hjemme så skaffer du deg en egen skittentøykurv og du putter klærne dine i maskinen selv. Endret 11. april 2012 av Havbris 1
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Enda et tips kan være at pappa ikke vasker klærne dine, og da får du kontrollen på dette selv. Hvis du bor hjemme så skaffer du deg en egen skittentøykurv og du putter klærne dine i maskinen selv. Det er selvsagt en mulighet Jeg vasker de jo selv av og til! Men det er bare pappa og jeg som bor sammen, så da deler vi på husarbeidet. Men heldigvis ikke skjedd på en stund nå da
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 http://www.vanish.no/extrahygiene/oxi-action.php Works wonder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå