Mister Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Hei! vil bare ha tilbakemelding på en ting her. Jeg møtte på ei koselig jente som er/var en god vennine av min eks. forholdet(mellom meg og eksen) var kort, og ikke av det mest seriøse slaget og vi har ikke hatt noe som helst kontakt på tre år nå. jeg og venninnen har møttes litt sånn sporadisk i det siste og hun har vist initiativ til å snakke med meg flere ganger (vi kjente ikke hverandre når jeg var i forhold med eksen min). men situasjonen har vært litt preget av at vi er fra samme lille by (men ikke har kjent hverandre fra før) og jeg har vært litt opptatt med å snakke med andre bekjente når vi tilfeldighvis har støtet på hverandre. samtidig bodde jeg for kort tid siden på en helt annen del av landet og noen romanse har egentlig ikke vært så mye i mitt hode iallefall. nå er jeg iallefall i ferd med å flytte til samme by som henne og jeg er ganske så sjarmert av henne må jeg innrømme.. så jeg tenker på å ta initiativ til å bli bedre kjent. problemet er at hun var en god vennine av eksen min og jeg lurer på hvordan dette vil påvirke henne.. Jeg vet rett og lett ikke om de fortsatt er gode venniner, men jeg regner egentlig med det. har ikke snakket om eksen min med henne. jeg er helt i slutten av tjueårene og hun er i midten av tjueårene. Slik jeg tolker henne er hun iallefall veldig interessert i å snakke med meg når vi møtes, men det er jo ikke så veldig ofte, så jeg har bare lurt på om hun vil ta en kaffe en dag. (facebook. venter på svar) Vi har en del ting til felles og jeg lurer jo på om hun bare vil snakke med meg pga dette, og fordi vi er fra samme by og har noen felles venner etc. mest av alt vet jeg at jeg ville vært veldig skeptisk til å gå på date med en eks av en god kompis, men har og et inntrykk av at gutter kan være litt strengere på disse "reglene" enn jenter er. Dette er forsåvidt heller ikke en "ordentlig date", heller. Men det blir jo automatisk undertoner... og skulle vi virkelig finne tonen når vi møtes, blir jo det neste steg.. vil avslutte med at eksen min gjorde det slutt, vi skiltes som venner og hun var ikke interessert i å ha kontakt etter forholdet.. så hun bør strengt tatt ikke ha noe spesielt i mot at jeg og venninen møtes.. nå tenker jeg kanskje litt for mye her, men ser for meg at dette kan bli et litt kleint tema det er vanskelig å unngå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå