Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne slankekuren før? Begynte på denne i dag og lurer på om noen har erfaringer. Har hørt bare positivt om det til nå =)

For de som lurer så er det en kur som går over 2 uker og hovedgreia er en grønnsakssuppe, men man skal spise andre ting iblant + mye frukt og grønnsaker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg går ut fra du spiser den for å gå ned i vekt, og da funker det vel så lenge du spiser mindre enndu forbrenner. Men med minde du synes den er fantastisk god, så ser jeg ikke hvorfor du ikke kan spise annen tilsvarende, sunn og GOD mat.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd denne slankekuren før? Begynte på denne i dag og lurer på om noen har erfaringer. Har hørt bare positivt om det til nå =)

For de som lurer så er det en kur som går over 2 uker og hovedgreia er en grønnsakssuppe, men man skal spise andre ting iblant + mye frukt og grønnsaker.

Også går man rett opp i vekt igjen når man begynner å spise normal + kanskje litt ekstra fordi kroppen har begynt å tære på muskelmassen?

Skrevet

Også går man rett opp i vekt igjen når man begynner å spise normal + kanskje litt ekstra fordi kroppen har begynt å tære på muskelmassen?

Nei, skal trene som vanlig etterpå og muligens imens... Vil bare ha en kickstart på vektreduksjonen og jeg har ødelagt beinet, så da tenkte jeg at jeg kunne prøve =P Har planer om å legge om kostholdet også, feks. slutte å drikke brus i ukene. Så jeg ser på de to ukene som en helveteskur. Alt må jo smake godt etter å ha spist suppe og litt annet i 2 uker? =P

AnonymBruker
Skrevet

Nei, skal trene som vanlig etterpå og muligens imens... Vil bare ha en kickstart på vektreduksjonen og jeg har ødelagt beinet, så da tenkte jeg at jeg kunne prøve =P Har planer om å legge om kostholdet også, feks. slutte å drikke brus i ukene. Så jeg ser på de to ukene som en helveteskur. Alt må jo smake godt etter å ha spist suppe og litt annet i 2 uker? =P

At du trener betyr ikke at du ikke kan legge på deg. På en sultekur med nesten null proteiner, vil du tape muskler uansett hvordan du trener.

Det er forøvrig svært lite kalorier som forbrenner under vanlig trening. Underskuddet må komme fra kosthold. Dvs når du begynner å spise mer mat igjen, vil du gå opp i vekt igjen.

Slike kurer er ingen kickstart, de er ødeleggende for forbrenningen/muskelmassen, energinivået, osv osv osv.

En bjørnetjeneste, som veldig mange late mennesker faller for.

Gjest Solsmil
Skrevet

At du trener betyr ikke at du ikke kan legge på deg. På en sultekur med nesten null proteiner, vil du tape muskler uansett hvordan du trener.

Det er forøvrig svært lite kalorier som forbrenner under vanlig trening. Underskuddet må komme fra kosthold. Dvs når du begynner å spise mer mat igjen, vil du gå opp i vekt igjen.

Slike kurer er ingen kickstart, de er ødeleggende for forbrenningen/muskelmassen, energinivået, osv osv osv.

En bjørnetjeneste, som veldig mange late mennesker faller for.

Dette stemmer ikke. Med mindre man regner vanlig trening som en halvtime på elipsemaskin da. Jeg trener nesten hver dag, og forbrenner rundt 800 kalorier på en vanlig lang treningsøkt. Har jeg ikke såå god tid og bare har mulighet til en kort løpetur, så blir det fortsatt gjerne 600 kcal. Det er faktisk mer enn svært lite kalorier, og ikke er jeg i kjempeform eller trener superlenge heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...