Gå til innhold

one tree hill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere er den beste One Tree Hill sesongen? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sesong 3, helt klart! det er den det skjer mest i, og nesten hver episode er like gøy. Den jeg liker minst er nok sesong 7.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldig godt sesong 1 og 2. er ikke så begesitret for de 3 siste når ikke lukas og peyton er med.. :(

Skrevet

Sesongen jeg liker mest må være sesong 3 eller sesong 2. Står ganske likt mellom dem. Den jeg liker minst er sesong 4. Ellers så liker jeg de fleste sesongene (selv de uten Peyton og Lucas), og har sett de om igjen flere ganger, bortsett fra sesong 4. Er noe med hele stemningen ved den som jeg ikke liker.

Skrevet (endret)

Synes sesong 3 er den beste:) Det var mye som skjedde, og mye drama. Også får vi se en del til Cooper :rodmer: (eller var det sesong 4:klo: ?)

Men synes det er litt godt uten Lucas og Peyton i de siste sesongene jeg, de begynte å bli litt oppbrukt..

*Glemte også sesong 4, for det er den siste sesongen de fortsatt går på high school sant? Liker den også:)

Endret av challenger
Skrevet

3, 4 og 6.

Skrevet

Sesong 3 definitivt, var helt hekta og så episoder etter episoder på nett, har derimot ikke vært så ivrig etter det. Sesong 5/6 tror jeg ikke jeg likte noe spessielt. Likte heller ikke særlig alt det lindsay, Peyton, Lucas dramaet. (husker ikke hvordan sesong)

AnonymBruker
Skrevet

Sesong 3 definitivt, var helt hekta og så episoder etter episoder på nett, har derimot ikke vært så ivrig etter det. Sesong 5/6 tror jeg ikke jeg likte noe spessielt. Likte heller ikke særlig alt det lindsay, Peyton, Lucas dramaet. (husker ikke hvordan sesong)

Jeg likte ikke lindsay i det hele tatt! kunne ikke forstå hvorfor Lucas absolutt skulle være med henne..

Skrevet

Likte de fire første sesongene best, da de ble voksne var det ikke like morsomt lenger! Syntes jeg da.

Skrevet (endret)

Jeg liker veldig godt sesong 1 og 2. er ikke så begesitret for de 3 siste når ikke lukas og peyton er med.. :(

Med andre ord er det sjanse for at jeg liker de. Hatet Peyton når jeg så på.

Endret av Scherbatsky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...