abbyjenta Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Hei alle sammen!! Jeg har nå i flere år lett intenst etter en sang som jeg og storesøstera mi hørte på mye da jeg var mindre, men jeg hugser ikke hva den heter eller hvem som synger den. :S Det jeg husker er at det er 2 damer som korer hverandre, og synger vel litt hver for sitt i versene, tror jeg! Jeg tror også at det var på en Absolute Music album eller hits for kids eller noe sånt, ihvertfall et samlealbum av forskjellige låter. Fordi det var en sang til på den CD'n som vi hørte mye på, og som jeg faktisk har funnet, og det var denne: Extreme - More than words. Så det jeg har til nå som jeg hugser: - 2 damer som synger sammen, korer litt også tror jeg. - Den var i et samlealbum som Absolute Music eller noe, og det på samme CD som låten: Extreme - more than words. - Også mener jeg og hugse at teksten kunne tålkest perverst, om jeg ikke husker helt feil DET HADDE VÆRT KJEMPEFINT OM NOEN KUNNE HJELPE MEG!! Om det bare er om dere hugser hvilket album og nr på album (eks.: Absolute music 21) som Extreme - more than words var med i, så kanskje sangen er på den CD'n!! Er uansett veldig glad for svar om noen bare kan tippe på noe! TAKK :)
Wonders Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 kan du ikke google det og sjekke youtube? Strax har du låten foran deg.
NancyB. Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 (endret) Cd-en er kanskje McMusic Summer Rock? Hugsar More Than Words var på den, iallefall. Endret 11. april 2012 av NancyB.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Min lenke Får opp veldig mange treff på denne cden når jeg søkte på more than words, men det er vel ingen av de? Du husker ikke noen ord, setninger e.l fra teksten? Noe mer konkret? =)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Min lenke Kan det vært noen i denne lista?
Wonders Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 ohhh så kult. gleder meg til 90 talls party ! Håper du finner frem ts
Edna Mode Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 (endret) Edit: postet av en feiltakelse. Lar den stå litt alikevel. Endret 11. april 2012 av Edna Mode 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 Den Extremelåta var pop på slutten av 1991 og begynnelsen av 1992. Kan det være noe av dette? Shakepspear's sister - Stay Ett eller annet fra Ace of Base?
Lady Lovelylocks Skrevet 12. april 2012 #10 Skrevet 12. april 2012 Shakespeare's Sistere var mitt tips også!
Sugerøret Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 her er en liste du kan gå igjennom, det orka ikke jeg http://www.mrmusic.fm/Magellan/render/kat_08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå