Gå til innhold

NOEN HER MED LITT PEILING PÅ MUSIKK FRA 90's & 00's? :))) hjelp vær så snill!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!! :)

Jeg har nå i flere år lett intenst etter en sang som jeg og storesøstera mi hørte på mye da jeg var mindre, men jeg hugser ikke hva den heter eller hvem som synger den. :S Det jeg husker er at det er 2 damer som korer hverandre, og synger vel litt hver for sitt i versene, tror jeg! Jeg tror også at det var på en Absolute Music album eller hits for kids eller noe sånt, ihvertfall et samlealbum av forskjellige låter. Fordi det var en sang til på den CD'n som vi hørte mye på, og som jeg faktisk har funnet, og det var denne: Extreme - More than words.

Så det jeg har til nå som jeg hugser: - 2 damer som synger sammen, korer litt også tror jeg.

- Den var i et samlealbum som Absolute Music eller noe, og det på samme CD som låten: Extreme - more than words.

- Også mener jeg og hugse at teksten kunne tålkest perverst, om jeg ikke husker helt feil ;)

DET HADDE VÆRT KJEMPEFINT OM NOEN KUNNE HJELPE MEG!! Om det bare er om dere hugser hvilket album og nr på album (eks.: Absolute music 21) som Extreme - more than words var med i, så kanskje sangen er på den CD'n!! :)

Er uansett veldig glad for svar om noen bare kan tippe på noe! TAKK :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du ikke google det og sjekke youtube? Strax har du låten foran deg.

Skrevet (endret)

Cd-en er kanskje McMusic Summer Rock? Hugsar More Than Words var på den, iallefall.

Endret av NancyB.
AnonymBruker
Skrevet

Min lenke

Får opp veldig mange treff på denne cden når jeg søkte på more than words, men det er vel ingen av de?

Du husker ikke noen ord, setninger e.l fra teksten? Noe mer konkret? =)

AnonymBruker
Skrevet

Min lenke

Kan det vært noen i denne lista?

Skrevet

ohhh så kult. gleder meg til 90 talls party !

Håper du finner frem ts

Skrevet

Husker du ingenting av teksten? :)

Skrevet (endret)

Edit: postet av en feiltakelse. Lar den stå litt alikevel.

Endret av Edna Mode
  • Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Den Extremelåta var pop på slutten av 1991 og begynnelsen av 1992. Kan det være noe av dette?

Shakepspear's sister - Stay

Ett eller annet fra Ace of Base?

Skrevet

Shakespeare's Sistere var mitt tips også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...