encore Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Hej hej allihopa Jeg skal flytte til Hamar om et par uker, såpass kort frist at jeg regner med at jeg ikke blir å få noen fast jobb på plass før vi innkvarterer oss der Jobber for tiden hos Adecco, og de sier det er null problem med "overflytting" til avdelingen i Hamar; men sliter til tider med at jeg får litt lite oppdrag fra dem etter min smak. Trenger jo penger :gjeiper: Har fått med meg at det fins jo andre vikarbyrå i området, og lurer da på om noen her har jobbet for dem og har erfaringer etc. som de vil dele?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Broren min har hatt god erfaring med Adecco på Hamar. Han har hatt langtidsoppdrag gjennom de. Eneste problemet jeg kan komme på i farten er at timelønna er ræva, men det er den jo gjennom Adecco generelt.
encore Skrevet 11. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2012 Hehe, ja, timelønnen går ikke igjennom taket akkurat Avhenger veldig av hvilke oppdrag man får, dog.. Har heller ingenting negativt å si om Adecco på "min plass", men synes ikke det er dumt å snuse litt på andre byråer heller
encore Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2012 Ingen flere? Christiania Personell virket veldig ok, noen som kan bekrefte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå