Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er bare 18 uker på vei, men har så lyst at magen skal komme! Foreløpig ser jeg bare tjukk ut. Når fikk dere ordentlig gravidmage?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Første gangen begynte folk såvidt å tørre å spørre rundt uke 24.Denne gangen kom magen en del uker tidligere. Hadde gravidmage til UL, menden er faktisk noe mindre enn sist, nå som jeg er 39 uker på vei. Felles for begge var at jeg selv så gravidmagen tidligere enn de andre. Det er jo normalt da.

Skrevet

det spørs på hvor høy du er osv.

første gang: ca uke 22

andre gang: uke 18

AnonymBruker
Skrevet

Er bare 165 høy og det er første gang jeg er gravid så får vel bare belage meg på å vente litt til.

Takk, TS.

Skrevet

Jeg begynte vel å få den ganske tidlig. Hadde mage ved ordinær ul i uke 18, og ved jul hadde jeg veldig tydelig gravidmage. Men så har jeg sånn typisk "fotballmagekul".

Synes forøvrig ikke stor mage er noe særlig å hige etter. Den er jo bare i veien! Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med at min ikke har blitt gigantisk! Du får være glad for at du fremdeles kanskje passer i størstedelen av klærne dine :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo veldig individuelt...

Sist fikk jeg ikke noe som lignet mage en gang før i uke 28, og den var så liten at folk ikke trodde meg en gang når jeg sa jeg var 8 mnd på vei...

Skulle ønske jeg fikk litt større mage, syns det var kjedelig at jeg selv måtte fortelle folk at jeg var gravid selv 1-2 mnd før fødsel...

Håper på litt større mage denne gang:)

Gjest M0ntriark
Skrevet

Jeg har synlig mage, men ikke nok til at folk tørr å spørre, men de som vet de virkelig ser det.

Eller jeg vil påstå at alle ser det, men den er ikke slik "WOHA" gravidmage.

Er i uke 17

Skrevet

Jeg for min del er snart 19 uker på vei, og det er kun på kvelden at jeg ser gravid ut. På dagtid så ser jeg bare lubben ut.

Skrevet

Når begynte dere å se at magen hadde vokst ? :sjenert:

Første tegn til mage altså..

Skrevet

Her forsvant luften i magen i uke 10-11.. Og magen begynte å vokse i uke 12. Ser godt at jeg er gravid nå, og folk kommenterer det også. Men nå kler jeg meg nok litt for å fremheve den da. Er jo stolt over den. :)

Skrevet

Min kom rundt uke 24, jeg så lubben/oppblåst ut fra uke 20, normal før det. Var første svangerskap :)

Skrevet

igår var første gang jeg fikk høre: åh! Skal du ha baby du da?

35 + 5

Selv synes jeg magen er stor og fin, men jeg har lagt jevnt på meg og det har ikke blitt noe typisk gravid-mage før siste måneden. Så nå nyter jeg de ukene som er igjen og har på klær som fremhever magen :)

Gjest pysepusen
Skrevet

Folk spurte meg om jeg var gravid i uke 8 :sjenert: Tydelig gravid var jeg kanskje i uke 15 eller noe. Fikk veldig stor mage fort, men så jevnet det seg ut etter hvert :)

Skrevet (endret)

I uke 22 så jeg bare småtjukk ut, selv om magen i seg selv var stram pga graviditeten, mens i uke 24 var jeg veldig tydelig gravid. Merkelig hvor fort magen vokste på bare to uker. :)

I uke 19 derimot var magen nesten helt flat. Kun jeg som klarte å skimte en liiiiten kul. :fnise:

Endret av Teriyaki
Gjest Annaires
Skrevet

Tidlig stor mage begge svangerskap. Første sv.skap så jeg høygravid ut når jeg halvveis. Andre gang kom magen (ikke oppblåst) rundt uke 12. Da var livmoren ikke langt under navlen.

AnonymBruker
Skrevet

Første sv.skap så jeg høygravid ut når jeg halvveis.

Samme her. Ble SÅ lei av å høre "er du her enda?!" på jobben, "herregud nå sprekker du vel snart!" og "hvor mange har du egentlig inni der?" Altså, faktisk lei meg. Det er aldri lov å fortelle en kvinne at hun er unormalt stor - selv om hun er gravid.

Denne gangen begynte fremmede å spørre i uke 18. Før det så jeg bare tjukk ut. Gledet meg veldig til magen ble synlig, men gruet meg til månedsvis med skal du ikke føde snart-spørsmål... :sjenert:

Er 180 og slank (men ikke tynn)

Gjest Elyssa
Skrevet

Jeg er 13 uker i dag (har ikke rettet tickeren etter at jeg ble satt fram 2 dager) og kan såvidt se en liten kul selv :)

Men ingen 'mage' enda :)

Skrevet

Jeg er høy og spikertynn, og har hatt tydelig kul på magen fra uke 12-13 i begge svangerskapene.

Nå er jeg 14+4, og magen er så stor at jeg har begynt å lure på om det kan være flere enn en der inne ...

Skrevet

Jeg syns jeg kan se en liiten kul, om jeg holder inn magen. Blir ikke helt flatt nederst :fnise:

Var ikke sånn for noen uker siden, og er ikke oppblåst lenge hellerr. Men kan hende det bare er ønskeseing! :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...