Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #1 Del Skrevet 24. mai 2002 Er det noen som satser ppenger på aksjefond ? jeg gjorde/gjør det, men må si jeg er skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #2 Del Skrevet 27. mai 2002 test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #3 Del Skrevet 27. mai 2002 Siden aksjemarkedene i den vestlige verden de siste par årene har hatt en nedadgående trend er det nok ikke overraskende at du har tapt penger. Du ble forhåpentligvis fortalt at det er viktig og være langsiktig når du investerer penger i aksjermarkedet. Man sier 4-5 år, selv mener jeg at man bør ha et perspektiv på 8-10 og heller realisere hvis det aktuelle aksjefondet har hatt en stigning som ligger godt over andre sammenlignbare fond eller en bransje ligger langt over hva som er normalen. Ingen fond stiger uavbrutt år etter år. Men viktigst av alt er nok og ta tid og se an hvordan fondet/ene utvikler seg fremover. Og har du et stort tap kan du jo ved årskifte se om det ikke kan lønne seg og realisere for og ta tapet og så gå inn igjen etter årsskftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå