AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Jaja så har vi dummet oss ut nok en gang, min lille søte guttunge greide å få opp låsen på nattborskuffen vår og fant diverse ting der, tok så med et blad og "hammer"(kodenavn for dildo) inn in stuen hvor gjestene satt og sa høyt: Se hva mamma og pappa har i skuffen sin!! og alle så "hammeren" og bladet. Herregud så flaut, og familiene lo høyt og mamma sendte meg et litt oppgitt blikk! Er så flau at jeg vil synke i jordane 4
Havbris Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Ikke så mye å gjøre med det der - annet enn å sikre oppbevaringsstedet litt bedre. Sikkert ikke ukjente gjenstander for de som var der.
Gjest turid Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Det har jeg også opplevd! Men var en liten gjest her i huset som åpna skuffen, fant en dildo, og kom løpende ut i stua og fortalte at han hadde funnet en stor "tommel"!!! Ikke ta det så tungt, men skjønner det er flaut!!!
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Hoho! Merker jeg må rydde soverommet godt til neste gang vi har besøk gitt. Svigermor og småungene pleier merkelig nok å virre seg inn på soverommet vårt..spesielt om det er uryddet. 2
Gjest Rakettforsker Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Hvorfor MÅ dere ha dildo? Hvorfor nøyer dere ikke med ekte vare? Beste råd er om en vil unngå pinlige situasjoner, er ikke ha dildo i det hele tatt. 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Om ungene er store nok til å nå opp til å åpne døra er de store nok til å forstå at man ikke roter i andre folks skap.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Er ungen stor nok så går det an å forklare at soverommet til mamma og pappa ikke er et lekerom. 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Om ungene er store nok til å nå opp til å åpne døra er de store nok til å forstå at man ikke roter i andre folks skap. Eh, det kan en 1-2-åring klare. Det er ikke så lett å få så små unger til å forstå mitt og ditt. TS: Jeg har også opplevd dette, men i vårt tilfelle var det håndjern ... 1
La Guapa Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 Datteren vår brukte en av dem som "mikrofon" Sang og skrålte Jadda 2
Mamma1 Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Hva er galt med øverst i klesskapet? Herregud, så pinlig... 2
Gjest Hannee Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 Om ungene er store nok til å nå opp til å åpne døra er de store nok til å forstå at man ikke roter i andre folks skap. De kan nok forstå det, men er sikkert nysgjerrige og synes det er gøy å utforske i huset og leke skattejakt.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #12 Skrevet 11. april 2012 De kan nok forstå det, men er sikkert nysgjerrige og synes det er gøy å utforske i huset og leke skattejakt. Ja, du sier nok noe der. Det er ikke alle som er like flinke til å være et godt eksempel, det ser jeg jo her, huff. Svigermor og småungene pleier merkelig nok å virre seg inn på soverommet vårt..spesielt om det er uryddet. Altså.... hadde jeg sett at svigermor virret inn på soverommet vårt hadde jeg blitt og og låst døra.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #13 Skrevet 12. april 2012 Hvorfor MÅ dere ha dildo? Hvorfor nøyer dere ikke med ekte vare? Beste råd er om en vil unngå pinlige situasjoner, er ikke ha dildo i det hele tatt. OT men, en dildo kan jo piffe opp sexlivet ganske bra Og nei man trenger ikke ha et labert og dårlig sexliv selvom man ønsker "noe mer". 1
LexSuperior Skrevet 12. april 2012 #14 Skrevet 12. april 2012 Hvorfor MÅ dere ha dildo? Hvorfor nøyer dere ikke med ekte vare? Beste råd er om en vil unngå pinlige situasjoner, er ikke ha dildo i det hele tatt. Har du aldri prøvd begge deler du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå