Gå til innhold

Usedvanlig pinlig situasjon foran svigers og foreldre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jaja så har vi dummet oss ut nok en gang,

min lille søte guttunge greide å få opp låsen på nattborskuffen vår og fant diverse ting der, tok så med et blad og "hammer"(kodenavn for dildo) inn in stuen hvor gjestene satt og sa høyt: Se hva mamma og pappa har i skuffen sin!! og alle så "hammeren" og bladet. Herregud så flaut, og familiene lo høyt og mamma sendte meg et litt oppgitt blikk! Er så flau at jeg vil synke i jordane

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mye å gjøre med det der - annet enn å sikre oppbevaringsstedet litt bedre. Sikkert ikke ukjente gjenstander for de som var der.

Skrevet

Det har jeg også opplevd! Men var en liten gjest her i huset som åpna skuffen, fant en dildo, og kom løpende ut i stua og fortalte at han hadde funnet en stor "tommel"!!! Ikke ta det så tungt, men skjønner det er flaut!!!

AnonymBruker
Skrevet

Hoho! :skratte:

Merker jeg må rydde soverommet godt til neste gang vi har besøk gitt. Svigermor og småungene pleier merkelig nok å virre seg inn på soverommet vårt..spesielt om det er uryddet.

• Liker 2
Gjest Rakettforsker
Skrevet

Hvorfor MÅ dere ha dildo? Hvorfor nøyer dere ikke med ekte vare?

Beste råd er om en vil unngå pinlige situasjoner, er ikke ha dildo i det hele tatt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om ungene er store nok til å nå opp til å åpne døra er de store nok til å forstå at man ikke roter i andre folks skap.

AnonymBruker
Skrevet

Er ungen stor nok så går det an å forklare at soverommet til mamma og pappa ikke er et lekerom.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om ungene er store nok til å nå opp til å åpne døra er de store nok til å forstå at man ikke roter i andre folks skap.

Eh, det kan en 1-2-åring klare. Det er ikke så lett å få så små unger til å forstå mitt og ditt.

TS: Jeg har også opplevd dette, men i vårt tilfelle var det håndjern ...

• Liker 1
Skrevet

Datteren vår brukte en av dem som "mikrofon" :skratte:

Sang og skrålte :skratte:

Jadda :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Hva er galt med øverst i klesskapet? Herregud, så pinlig...

• Liker 2
Gjest Hannee
Skrevet

De kan nok forstå det, men er sikkert nysgjerrige og synes det er gøy å utforske i huset og leke skattejakt.

AnonymBruker
Skrevet

De kan nok forstå det, men er sikkert nysgjerrige og synes det er gøy å utforske i huset og leke skattejakt.

Ja, du sier nok noe der. Det er ikke alle som er like flinke til å være et godt eksempel, det ser jeg jo her, huff. :fnise:

Svigermor og småungene pleier merkelig nok å virre seg inn på soverommet vårt..spesielt om det er uryddet.

Altså.... hadde jeg sett at svigermor virret inn på soverommet vårt hadde jeg blitt :haar: og :rasende: og låst døra.

AnonymBruker
Skrevet

Beste råd er om en vil unngå pinlige situasjoner, er ikke ha dildo i det hele tatt.

OT men, en dildo kan jo piffe opp sexlivet ganske bra ;) Og nei man trenger ikke ha et labert og dårlig sexliv selvom man ønsker "noe mer".

• Liker 1
Skrevet

Har du aldri prøvd begge deler du da? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...