AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Noen som har prøvd denne? Har tørt brusete hår, og har så lyst på glansfult hår når jeg retter det. Er den god som varmebeskytter?
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Jeg har ikke prøvd den, men jeg har prøvd den grønne varianten. Den funket vidunderbra på håret mitt når jeg brukte den i sin tid. Av en eller annen grunn var ikke den forrige noe særlig på håret mitt, så jeg droppet å bruke den. Kjøpte den sist på strawberrynet.com, så den var muligens gammel eller noe. http://www.kerastase-usa.com/_en/_us/resistance-ciment_thermique.htm
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Jeg har ikke prøvd den, men jeg har prøvd den grønne varianten. Den funket vidunderbra på håret mitt når jeg brukte den i sin tid. Av en eller annen grunn var ikke den forrige noe særlig på håret mitt, så jeg droppet å bruke den. Kjøpte den sist på strawberrynet.com, så den var muligens gammel eller noe. http://www.kerastase-usa.com/_en/_us/resistance-ciment_thermique.htm Får man mykt og glansfult hår av den? Også lurer jeg på om man MÅ føne håret etterpå? Har sett litt på den også men føner aldri håret.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Får man mykt og glansfult hår av den? Også lurer jeg på om man MÅ føne håret etterpå? Har sett litt på den også men føner aldri håret. Hvis du ikke føner håret bør du heller bruke Sublimateur Jour.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Hvis du ikke føner håret bør du heller bruke Sublimateur Jour. Men jeg trenger ikke føne håret etter Kérastase Nectar Thermique, står iallfall ikke noe om det..?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Men jeg trenger ikke føne håret etter Kérastase Nectar Thermique, står iallfall ikke noe om det..? Beklager, så ikke at du bruker rettetang. Sublimateur Jour er ikke en varmebeskytter så ignorer det forslaget. Du kan jo lese omtaler på MUA og se om folk som har samme hårtype som deg liker Nectar Thermique.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Det produktet jeg anbefalte lenger oppi tråden fungerer best hvis man føner håret eller annen varmebehandling. Hvis du ikke har behov for det, ville jeg heller spandert i en god og feit kur, og ev. i en leave-in hårgreie som gjør håret smooth, dvs, en anti-frizz. Spørs hva håret ditt trenger, om det er fuktighet eller en mer "fettkur", eller hva det heter. Du bør nok gå til en frisørsalong hvor de har litt mer ekspertise og så kjøper du det aktuelle produktet på nettet. Det er litt juks - men hvorfor ikke. (Har bare skummet gjennom tråden, så beklager om det er noe jeg ikke har forstått helt 100%) :-)
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 Det produktet jeg anbefalte lenger oppi tråden fungerer best hvis man føner håret eller annen varmebehandling. Hvis du ikke har behov for det, ville jeg heller spandert i en god og feit kur, og ev. i en leave-in hårgreie som gjør håret smooth, dvs, en anti-frizz. Spørs hva håret ditt trenger, om det er fuktighet eller en mer "fettkur", eller hva det heter. Du bør nok gå til en frisørsalong hvor de har litt mer ekspertise og så kjøper du det aktuelle produktet på nettet. Det er litt juks - men hvorfor ikke. (Har bare skummet gjennom tråden, så beklager om det er noe jeg ikke har forstått helt 100%) :-) Jeg pleier å rette det ut. Men føner det aldri. Funker den selvom man dropper å føne, men retter håret etter det har blitt tørt? Eller må den aktiveres i vått hår e.l.?
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 (endret) Jeg pleier å rette det ut. Men føner det aldri. Funker den selvom man dropper å føne, men retter håret etter det har blitt tørt? Eller må den aktiveres i vått hår e.l.? Okey, jeg pleier ikke å rette håret mitt. Tørker du håret før du stritter det? Eller stritter du det mens det er vått? Da kan du like gjerne bruke det produktet, men jeg vil aller helst anbefale deg å stikke innom en frisør - de pleier å vite nøyaktig hva du trenger. :-) edit: nå så jeg at du tørker det før du stritter det. Da vet ikke jeg, dessverre! Det produktet jeg har linket til er ment til å brukes i forbindelse med føning (tror jeg). :-) Tror det finnes diverse sprayer du kan bruke, men igjen, jeg stritter aldri håret mitt, så har ingen rutiner rundt dette. :-) Lykke til. Endret 12. april 2012 av Valiumsjunkie
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #11 Skrevet 12. april 2012 [quote name=frisørmester ' timestamp='1334250176' post='10786916] Den er elsk <3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #12 Skrevet 12. april 2012 Jeg er kjempe fornøyd og har brukt den i snart to år. Du trenger ikke føne håret for at den skal fungere (men håret må selvsagt vært tørt før du retter det ut(. Har jeg dårlig tid føner jeg håret før jeg retter det ut, har jeg god tid lar jeg håret lufttørke før jeg retter det ut.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #13 Skrevet 12. april 2012 Jeg er kjempe fornøyd og har brukt den i snart to år. Du trenger ikke føne håret for at den skal fungere (men håret må selvsagt vært tørt før du retter det ut(. Har jeg dårlig tid føner jeg håret før jeg retter det ut, har jeg god tid lar jeg håret lufttørke før jeg retter det ut. Okei, takk Da skal jeg prøve den etterhvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå