Nuffen Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Hallo! Jeg lurer på om det er noen her inne som vet om/hvor det er mulig å få tak i bomullspads som har en form for skrubb på den ene siden. Tidligere pleide jeg å kjøpe det i Sverige (på apotek), men nå selger de det ikke lenger . Ikke finner jeg det i andre butikker eller på nettet heller. Ikke at det skal brukes ofte, selvfølgelig, men gjør man det en gang i blant, så føles huden så utrolig fresh og fin etterpå. Håper noen kan hjelpe meg
Silisium Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 (endret) Hei på du! Jeg er utrolig fan av disse fra MD Formulations. De inneholder AHA-syrer som jobber eksfolierende og hudfornyende. Denne, sammen med MD face and body scrub har gjort underverker for huden. Det blir som et serum, som ikke skal skylles av. Vil forresten virkelig ikke anbefale produkter fra apotek, da det ingrediensmessig er mye elendig ute og går. Her står det litt om padsene til MD Formulations! Lykke til Edit: Dette er ikke skrubb med korn, men glykolsyre som eksfolierer. Det blir derfor ikke liggende korn igjen på huden din altså! Men får utrolig god og myk hud etter et par gangers bruk. Jeg pleier å klippe de i to siden de er så store Endret 11. april 2012 av Silisium 1
Nuffen Skrevet 11. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2012 Hei på deg ! Oi! Så utrolig flott at du svarte meg! Det merket der er faktisk ett av de to jeg bruker, så de padsene der må jeg definitivt prøve! Tror sannelig jeg skal bestille nå med én gang, jeg . Takk for tipset! 1
Silisium Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Bare hyggelig å hjelpe. Alltid kjekt med litt natt-shopping!
Karmosin Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Body Shop har skrubbepads til ansiktet, på størrelse med bomullspads. De kan brukes mange ganger, sammen med det du har lyst til å vaske ansiktet med. Fant dem ikke på nettsida, dessverre, men jeg har brukt dem sammen med milde ansiktsvaskprodukter i stedet for å ha en egen skrubbekrem. De ble dessverre litt kraftige for min sarte hud, de er litt grove, men jeg er rimelig sensibel i fjeset, altså. Kanskje det kan være noe?
Nuffen Skrevet 19. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2012 Takk for tipset, Karmosin . Jeg kjøpte de for å prøve, men de var nok litt i groveste laget, ja. Men kommer til å bruke de en sjelden gang for å få renset/skrubbet litt, da.
Karmosin Skrevet 19. april 2012 #7 Skrevet 19. april 2012 Kom på nå at de jeg har liggende sikkert kan brukes på føttene :gjeiper:
Karmosin Skrevet 19. april 2012 #9 Skrevet 19. april 2012 Glemte å si beklager for at du gikk på et bomkjøp. Jeg syntes en god stund at de var gode, men det ble litt for mye etter hvert. Så kjenner jeg ei som liker dem veldig godt, hun har nok hud som tåler litt hardere tak enn min. Men jeg tror faktisk at de vil være kjempefine for føttene mine, og ikke kile så fælt som pimpestein og fotfil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå