AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 hei jeg trenger noen pc spill tips. jeg har aldri spilt før egentlig, men jeg vet sånn ca hva jeg liker. jeg liker troll, drager og andre fantasi skapninger. jeg liker ikke at det bare skal være dreping gørr og blod men gjerne litt. jeg liker adventure spill hvor ting skjer, og det på en måte er en "film". det må ikke være altfor vanskelig da jeg kjeder meg fort og gir opp, men må ikke være for lett. må gjerne være dyr inn i spillet. og et spill som er litt jentene kanskje? siden jeg er jente! trenger ikke være "nytt" spill.. har du noen forlag med link??
Gjest NotSo Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Elder Scrolls V Skyrimer et førstepersons action epg spill i en åpen verden hvor man kan gjøre side-oppdrag, jakte eller bare utforske. Spillet har både dyr, drager og troll. Det er kanskje ikke like intensivt hele tiden, men det er moro og en kan tape mange timer i den verdenen. Elder Scrolls IV Oblivion er forgjengeren. Ellers har du Dragon Age som er en mer tradisjonell rpg, dette er også i en åpen verden hvor en kan gjøre side-oppdrag, men det er i tredjeperson (man ser karakteren bakfra) og det har drager. Begge disse finnes både til konsoll og pc 1
Vulpes Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Jeg synes World of Warcraft høres perfekt ut til det du beskriver her. Det kan være både lett og vanskelig, alt ettersom hvor seriøst du vil spille. Velger du å spille laid back uten raiding er det absolutt ikke vanskelig. Du kan velge å være hunter og dermed får du evnen til å temme dyr, og det er mange jenter som spiller WoW. Spillet er en god blanding av eventyr og "alvor" og humor og tull. Det koster en viss sum i måneden da, og det er lett å bli hekta, så pass deg for det.
Okapi Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Både Skyrim og Dragon Age er ganske tunge greier for en nybegynner, og World of WarCraft krever en hårreisende tidsinvestering. Jeg tror jeg ville anbefalt noe i retning Zelda, men finnes det noe sånt på PC?
Vulpes Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Både Skyrim og Dragon Age er ganske tunge greier for en nybegynner, og World of WarCraft krever en hårreisende tidsinvestering. Jeg tror jeg ville anbefalt noe i retning Zelda, men finnes det noe sånt på PC? Jeg er delvis enig i at WoW krever for mye tid, men ikke helt. Det går fint an å spille WoW uten å bruke ørten timer hver dag. Men det krever selvdisiplin, samt evnen til å ikke bli helt oppslukt av spillet. Jeg har spilt WoW litt på og av. Første gangen ble jeg helt avhengig, det var ikke sunt i det hele tatt. Andre og tredje gangen jeg spilte ble det helt annerledes. Kunne fint logge meg på for å spille en time, og så logge av igjen. Man kommer ikke langt i spillet ved å spille så lite, men man kan fint kose seg med spillingen uten å komme langt
Okapi Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 Nå er jo ikke dette svære titler, men hva med Bastion eller Trine? Jeg likte begge godt, iallefall. 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Nå er jo ikke dette svære titler, men hva med Bastion eller Trine? Jeg likte begge godt, iallefall. wow de to spillene så ut som min greie! de skal jeg sjekke ut.. tusen takk alle :D TS
TheHairyToothfairy Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 Både Skyrim og Dragon Age er ganske tunge greier for en nybegynner, og World of WarCraft krever en hårreisende tidsinvestering. Jeg tror jeg ville anbefalt noe i retning Zelda, men finnes det noe sånt på PC? Psj, lillesøs hoppet rett inn i Skyrim uten problemer, hun har knapt satt sine ben i et RPG før.
Chord Skrevet 11. april 2012 #12 Skrevet 11. april 2012 Man trenger jo ikke akkurat å være rakettforsker for å spille Skyrim. Det er en egen Skyrim-tråd her på kg hvor man kan stille evt spørsmål og få hjelp om man trenger det (i tillegg til resten av nettet). Det eneste som er "negativt" med spillet er at timene blir tryllet bort i ren magi når man spiller. Ups, der var 2 timer gått, gitt... Men det gjelder wow også. Hadde det ikke vært for pengene som må ut hver måned, så hadde jeg nok begynt å spille wow igjen selv. For det er morsomt, rik på muligheter og underholdende.
Gjest Armule Skrevet 11. april 2012 #13 Skrevet 11. april 2012 Hva med Neverwinternights, http://www.youtube.com/watch?v=uwZBdWRSBRs, eller The Book of Unwritten Tales? Machinarium ser kanskje veldig barnslig ut, men er helt fantastisk. 1
encore Skrevet 11. april 2012 #14 Skrevet 11. april 2012 Mass Effect 3!!!! Om du velger roleplay som er den "klassiske" måten å spille på får du med deg mye historie og mye filmklipp innimellom slagene Spiller du det på Casual er det lett som en plett, selv spiller jeg Hardcore
encore Skrevet 11. april 2012 #15 Skrevet 11. april 2012 Nå er jo ikke dette svære titler, men hva med Bastion eller Trine? Jeg likte begge godt, iallefall. Elsket Trine2 på konsoll!! OT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå