Gå til innhold

Betaling av ringer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet dere om ringene skal betales når vi bestiller eller henter de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom dere skal ha noe inngravert i dem vil butikken i det minste ha et depositum. Vi betalte like gjerne hele summen med en gang, men tror vi fikk valget om å betale ca halvparten og resten ved henting.

Skrevet

Butikken vil ofte at kunden betaler en del av beløpet ved bestilling, fordi mange bestiller uten å hente ringene!

Skrevet
Vet dere om ringene skal betales når vi bestiller eller henter de?

Merkelig, svarknappen er borte. Men jeg vil bare si at det er vanlig å ta depositum fordi mange bestiller uten å hente. Dette gjelder også hos fotografen!! Helt utrolig!

Skrevet

Vi kunne velge når vi ville betale, og valgte å betale alt da vi bestilte for å bli ferdig med det.

Skrevet

Vi fikk oxo velge om vi ville betale v bestilling eller vente...

Vi venta, og d var bra for begge ringene var for store når de kom! :roll:

Hu dama på butikken hadde tatt i litt ekstra, da vi skulle børste gullet?!

Venter fortsatt på riktig størrelse....

Skrevet

Vi måtte betale et depositum. Ca. 1000 kr. synes jeg å huske...

Skrevet

Vi har akkurat bestilt ringer og vi betalte ingenting, det var heller ikke spørsmål om det.

:D :D

Skrevet

Det kommer ann på om butikken kjenner deg, om de føler de kan stole på deg, om de har dårlige erfaringer osv.

Jeg har jobbet som sommerhjelp i gullsmed, og mener jeg opplevde to hendelser bare iløpet av en sommer hvor forlovelsesringer ikke ble hentet/ vi fikk beskjed om at de ikke skulle ha dem allikevel e.l.

Jeg fikk derfor beskjed om å se det ann.

Skrevet

Vi kjøpte våre på Thune på karl Johan der betalte vi alt da vi hentet dem.

Skrevet

Jeg jobbet i Thune tidligere, og vi fikk beskjed om å prøve å få kunden til å betale litt av beløpet ved bestilling. Det er vel forskjellig hvordan det praktiseres rundt omkring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...