Linsi Skrevet 20. januar 2004 #1 Skrevet 20. januar 2004 Vet dere om ringene skal betales når vi bestiller eller henter de?
Xantippe Skrevet 20. januar 2004 #2 Skrevet 20. januar 2004 Dersom dere skal ha noe inngravert i dem vil butikken i det minste ha et depositum. Vi betalte like gjerne hele summen med en gang, men tror vi fikk valget om å betale ca halvparten og resten ved henting.
tuji Skrevet 20. januar 2004 #3 Skrevet 20. januar 2004 Butikken vil ofte at kunden betaler en del av beløpet ved bestilling, fordi mange bestiller uten å hente ringene!
14062003 Skrevet 20. januar 2004 #4 Skrevet 20. januar 2004 Vet dere om ringene skal betales når vi bestiller eller henter de? Merkelig, svarknappen er borte. Men jeg vil bare si at det er vanlig å ta depositum fordi mange bestiller uten å hente. Dette gjelder også hos fotografen!! Helt utrolig!
9na Skrevet 20. januar 2004 #5 Skrevet 20. januar 2004 Vi kunne velge når vi ville betale, og valgte å betale alt da vi bestilte for å bli ferdig med det.
LineAA Skrevet 20. januar 2004 #6 Skrevet 20. januar 2004 Vi fikk oxo velge om vi ville betale v bestilling eller vente... Vi venta, og d var bra for begge ringene var for store når de kom! Hu dama på butikken hadde tatt i litt ekstra, da vi skulle børste gullet?! Venter fortsatt på riktig størrelse....
zmurfette Skrevet 20. januar 2004 #7 Skrevet 20. januar 2004 Vi måtte betale et depositum. Ca. 1000 kr. synes jeg å huske...
momo Skrevet 20. januar 2004 #8 Skrevet 20. januar 2004 Vi har akkurat bestilt ringer og vi betalte ingenting, det var heller ikke spørsmål om det. :D :D
hallingbrud Skrevet 21. januar 2004 #9 Skrevet 21. januar 2004 Det kommer ann på om butikken kjenner deg, om de føler de kan stole på deg, om de har dårlige erfaringer osv. Jeg har jobbet som sommerhjelp i gullsmed, og mener jeg opplevde to hendelser bare iløpet av en sommer hvor forlovelsesringer ikke ble hentet/ vi fikk beskjed om at de ikke skulle ha dem allikevel e.l. Jeg fikk derfor beskjed om å se det ann.
-ida- Skrevet 21. januar 2004 #10 Skrevet 21. januar 2004 Vi kjøpte våre på Thune på karl Johan der betalte vi alt da vi hentet dem.
tuji Skrevet 21. januar 2004 #11 Skrevet 21. januar 2004 Jeg jobbet i Thune tidligere, og vi fikk beskjed om å prøve å få kunden til å betale litt av beløpet ved bestilling. Det er vel forskjellig hvordan det praktiseres rundt omkring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå