AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Jeg er en dame på over 35 år. Og syns disse tennene absolutt kunne vært hvitere... Har søkt en del på nett, og dumpet borti flere diskusjoner om bakepulver. Noen syns det er genialt, og andre mener det er helt fy-fy. Da pusser de tennene med bakepulver først, så tannkrem. Noen her som har prøvd?
hufsa! Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Heia,ja jeg har gjort det og det hjelper men ikke gjør det for ofte!
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Pimpesteinspulver hjelper også noe. Får det på apoteket, må noen ganger bestilles. Det hjelper også noe, men hvis du virkelig er plaget av dette, så ville jeg snakket med tannlegen om det.Bør også brukes varsomt for ikke å slipe emaljen tynnere. Det er like unaturlig for alle å ha kriddhvite tenner som for alle å ha hvitblondt hår fra naturens side, pleier min tannlege å si. For øvrig synes jeg det ser unaturlig ut med så hvite tenner som en noen ganger ser på kjendiser fra fjern og nær.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Bakepulver fjerner i hovedsak bare flekker på tennene. Ville nok heller tatt en tur til tannlegen og sjekket med h*n om tennene dine er sterke nok for tannbleking og kjøpt crest white e.l.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Jeg har forsøkt bakepulver og synes ikke det hjalp overhodet. Du får kjøpt Crest Whitestrips og tilsvarende blekemidler på bl.a. eBay, og disse kan virke. Hvis ikke, er nok profesjonell bleking hos tannlegen det alternativet som er mest effektivt.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Pimpesteinspulver hjelper også noe. Får det på apoteket, må noen ganger bestilles. Hvordan bruker man dette??
Gjest BabyBlue Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Les om det på nettet og se før/etter på youtube, kanskje? Om du har normal farge på tennene er det nesten garantert at du får en viss effekt av strips. Crest white kan bestilles billig på ebay i hvert fall.
Gjest Vodka Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Dra til tannlegen og gjør det profesjonelt. Da får du best resultat og mindre sjanse for at tannkjøttet trekker seg tilbake og at emaljen blir skadet.
gohege Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 Kanskje smile lab sine strips hadde vært noe for deg? Jeg har ikke prøvd de selv, men ut ifra andres meninger om stripsene så høres det ut som et bra produkt. Dessuten er det ganske mye billigere enn hos tannlegen, der man noen ganger må opp til flere tusen, og 400 kr for 14 strips høres plutselig ikke så dyrt i forhold. Å bleke tennene hos en tannlege er jo alltid det sikreste, men om man ikke har så mye penger så kan vel det være et greit alternativ?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #12 Skrevet 11. april 2012 Vær obs på att all tannbleking gjør tennene mer porøse, slik at de lettere kan knekke senere. Har du hull, eller skadde tenner bør du unngå tannbleking. 1
Gjest Badabing Skrevet 11. april 2012 #13 Skrevet 11. april 2012 Vær obs på att all tannbleking gjør tennene mer porøse, slik at de lettere kan knekke senere. Har du hull, eller skadde tenner bør du unngå tannbleking. Dette er en av de viktigste grunnene til at man bør bleke hos tannlege og ikke hjemme. Det er ganske dyrt, jeg mener jeg betalte 3000 for et par år siden, men det er dyrere å fikse tennene igjen, og nytt tannkjøtt er vanskelig å få til.. Om du vil bruke hjemmebleking, bør du i alle fall ha sett over tennene hos tannlegen på forhånd. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå