AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Hei! Bruker dermalogicas renseprodukter og rensemasken samt at de er gode på solkrem og kuldekrem, men liker veldig godt serumene til decleor og noen av nattkremene. Kan jeg blande dette I dermalogica rutinen eller vil noen av stoffene krasje? må serum og krem være av samme merke? F.eks hvis jeg bruker serum fra decleor og nattkrem fra dermalogica?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Nei du trenger ikke å matche selv om enkelte produkter kan ha større effekt av å brukes sammen. Selv bruker jeg 4 forskjellige merker uten at hudpleieren min har sagt noe imot. Bruker de produktene jeg har funnet ut funker for meg, så da får det bli slik.
Gjest Swarovski Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 (endret) Nei. Alt må ikke være av samme merke. (så lenge det er gode "hudsalong-produkter") Både Decleor og Dermalogica er gode produkter. Noen opplever å få bedre resultater av å blande merker, andre opplever det motsatte. Noen foretrekker å ha renserutine fra ett merke, og serum + krem fra et annet merke. Noen har "alt" fra MD formulations, unntatt hudkremen. Konklusjon. Så lenge det funker på din hud, så går du for det, og driter i hva andre mener er "best". Endret 10. april 2012 av Swarovski
Gjest BabyBlue Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Du kan kombinere forskjellige merker, men poenget er at du mister effekten om du kombinerer f.eks MD formulations og f.eks nivea.
Gjest ellysa Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Ts her; takk for svar da fortsetter jeg å kombinere.
-Turtle Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Nei Jeg ruker dermalogica og exuviance, etter anbefaling fra hudpleier. Og huden min blir bedre og bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå