Gå til innhold

for en butikk. den blir jo verre og verre.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, før påsken kjøpte jeg helt i ørska, og helt på impuls to skjørt i fra BikBok som jeg ville ta med meg hjem å prøve (regnet da med at jeg skulle ha dem også).

I det jeg prøvde dem, så så de helt forferdelige ut. Stoffet var av ekstremt dårlig kvalitet (og jeg snakker DÅRLIG kvalitet med store bokstaver som dere ser), og de eide ikke passform, snitt, ingenting!

Ikke rart de kun kostet 299,-.

Jeg byttet de, og hun bak kassa spør om de ikke så noe bra ut på. Antar de hadde fått klager på skjørtene fra før av.

Før dette kjøpte jeg en genser der. Har brukt den to ganger nå i påsken, og den rakner! Overalt! 299,- kostet den og.

Jeg forventer ikke at de skal vare for evig, men skal bikbok bli det nye Gina Tricot?

En annen ting jeg ikke forstår er størrelsene til bikbok.

Der gjør vel både H&M og Gina Tricot en bedre jobb ved å være litt mer stabile, syntes jeg, mens på bikbok, der vet man aldri...

Og en ting som virkelig ikke henger på grep for meg er:

Jeg har en stor byste, et veldig smalt liv, og i følge bikbok størrelser burde jeg være en Medium eller Large i følge størrelsene dems, men nei.. Da er jeg en Small. Derimot, hoftene mine er veldig smale, men i skjørt, shorts og bukser derifra, så må jeg opp i Large. kanskje XL også?

Jeg vet at ting kommer ann på snitt og design, men det virker som om bikbok syr på "måfå".

Nå er det nok. Handler ikke mer på bikbok igjen.

Like mye ræl der som på gina tricot for tiden.

Som sagt, jeg forventer ikke at ting skal vare evig for 299,-, men mer enn to gangers bruk hadde vært ganske så fint.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

HELT ENIG!!

Handlet mye på Gina Tricot før, men aldri mer! Klærne blir slitt bare man ser på de! Og slik har det dessverre blitt på bikbok nå også :/

Skrevet

For en eller annen grunn føler jeg inget tap for å aldri ha kunne handlet på BikBok...

• Liker 10
Skrevet

Jeg har aldri opplevd dårlig kvalitet på noen av de nevnte butikkene.

• Liker 1
Skrevet

Hverken BikBok eller Gina har vel noen gang vært kjent for å ha super kvalitet?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis klærne rakner etter to gangers bruk må man ta dem med tilbake til butikken og klage. Nordmenn klager alt for lite.

At kvaliteten er elendig kommer vel av at de som sitter og syr klær for dem er underbetalte, overarbeidede folk som jobber på slavekontrakt etter "hyperaktivt" samlebåndsprinsipp uten pauser. Så å boikotte slike butikker er ingen dum idé...

• Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri opplevd dårlig kvalitet på noen av de nevnte butikkene.

'ehhh? du har ikke høye krav allefall haha :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hverken BikBok eller Gina har vel noen gang vært kjent for å ha super kvalitet?

Nei, hvor skrev jeg det, da?

Hvis klærne rakner etter to gangers bruk må man ta dem med tilbake til butikken og klage. Nordmenn klager alt for lite.

At kvaliteten er elendig kommer vel av at de som sitter og syr klær for dem er underbetalte, overarbeidede folk som jobber på slavekontrakt etter "hyperaktivt" samlebåndsprinsipp uten pauser. Så å boikotte slike butikker er ingen dum idé...

Enig. Helt enig.

Jeg handlet en del på bikbok før. Da syntes jeg klærne der var helt greie. Forventet ikke all verden av dem, men nå virker klærne som: "sendt ned til underbetalte indere for at vi kan tjene mest mulig på ræl". Så ja, slikt burde absolutt boikottes. For disse stakkarnes del, ikke minst...

Ts.

Skrevet

Hjelpes...

Har ikke sagta at du skrev det direkte, men antok ut fra innlegget ditt at du var missfornøyd med kvaliteten deres. Du nevner jo noe om topper med dårlig kvalitet.

Skrevet

'ehhh? du har ikke høye krav allefall haha :P

Jo, det har jeg. Klærne sitter og har ikke raknet på alle de årene jeg har brukt de.

• Liker 1
Skrevet

Enig at det er mye dårlig kvalitet i "billig"kjedene for tiden, men det blir det vel om man skal klare å holde prisene nede. Men jeg syns H&M syr like mye på måfå som alle andre. Kanskje mer. Bruker mellom XS og XL der. Til og med på samme plagg i samme str kan variasjonene være store.

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes...

Har ikke sagta at du skrev det direkte, men antok ut fra innlegget ditt at du var missfornøyd med kvaliteten deres. Du nevner jo noe om topper med dårlig kvalitet.

Hva da "hjelpes"? Det virker ikke som du har lest innlegget mitt. I hvertfall er noe misforstått her.

ts.

Gjest k(a)os
Skrevet

Jeg har ikke opplevd så dårlig kvalitet på bik bok. En bukse jeg kjøpte der bruker jeg 2-3 dager i uken og den har enda ikke blitt ødelagt selv om jeg har hatt den i snart et år.

Men når jeg tenker etter så har jeg utrolig få plagg fra bik bok, så jeg har kanskje bare vært heldig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke opplevd så dårlig kvalitet på bik bok. En bukse jeg kjøpte der bruker jeg 2-3 dager i uken og den har enda ikke blitt ødelagt selv om jeg har hatt den i snart et år.

Men når jeg tenker etter så har jeg utrolig få plagg fra bik bok, så jeg har kanskje bare vært heldig.

jeg jobbet på bikbok for flere år siden. husker da at jeansene kunne f.x farge av på en veske man bar inntil buksa. flere klagde på dette og jeg opplevde det selv og, men jeansene på bikbok er ikke av den verste sorten. var i allefall ikke før.

uansett så er jeg enig med t.s. mye dritt og crap der nå gitt.

AnonymBruker
Skrevet

Er du tidligere Randrops? Hvorfor har du bytta? Likte gamlenavnet og gamlebildet!

Gjest k(a)os
Skrevet

jeg jobbet på bikbok for flere år siden. husker da at jeansene kunne f.x farge av på en veske man bar inntil buksa. flere klagde på dette og jeg opplevde det selv og, men jeansene på bikbok er ikke av den verste sorten. var i allefall ikke før.

uansett så er jeg enig med t.s. mye dritt og crap der nå gitt.

Jeg bruker aldri jeans, så det vet jeg ingenting om :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser det slaskete ut på hengeren blir det ikke mindre slaskete av å bli brukt og vasket en gang eller to. Bik bok og Gina er begge slaskebutikker i mine øyne, så jeg gidder sjelden gå innom der. HM er i samme gate.

Gå heller for litt dyrere klær i bedre kvalitet. Kanskje vil du ha råd til færre ting, men du vil iallefall ikke se ut som en slask!

Gjest k(a)os
Skrevet

Er du tidligere Randrops? Hvorfor har du bytta? Likte gamlenavnet og gamlebildet!

Jo, jeg vurderer å bytte tilbake faktisk, jeg finner aldri mine egne innlegg når jeg scroller :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser det slaskete ut på hengeren blir det ikke mindre slaskete av å bli brukt og vasket en gang eller to. Bik bok og Gina er begge slaskebutikker i mine øyne, så jeg gidder sjelden gå innom der. HM er i samme gate.

Gå heller for litt dyrere klær i bedre kvalitet. Kanskje vil du ha råd til færre ting, men du vil iallefall ikke se ut som en slask!

du kan si det ja. enig. søppelklær for white-trash. rett og slett. ;)

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Jo, jeg vurderer å bytte tilbake faktisk, jeg finner aldri mine egne innlegg når jeg scroller :fnise:

Bytt tilbake! :) Var alltid så lett å legge merke til deg på grunn av bilde. Ikke det at jeg ikke kan vende meg til dette, men jeg catcher meg selv noen ganger i å lete etter det bilde :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...